Başlangıç/Tanıtım

40 7 4
                                    

Merhaba,ben kimmiyim? Ben Miray Gezgin,Neden bilmiyorum ama soyadım bana ilginç geliyor hiç bana göre değil.Bu günlüğü neden yazıyorum... Çünkü aklımda fazla düşüncee var ve ben bunu birisine söyleyemiyorum ya odama geçip yarım saat herşeyi sesli bir şekilde anlatıyorum,yada buraya yazıyorum ve çığlık atıyorum.Bende böyle rahatlayabiyorum.Bir tane abim var of yine geldi;

-Efendim abi...! +Kızma ya. Gördün mü? -Neyi,abi. +Telefonumu,genelde sende oluyordu ama sanırım sendede yok.

(Genelde abimin telefonu alırım çünkü onun kisi iphone geceleri kaçırıp arkadaşlarımla sabahlıyorum sonrada siliyorum,pek anlamıyor ona bir sürü mesaj geliyor önemli,önemsiz...22 yaşında genelde arkadaşlarıyla oluyor akşamları telefonunuda sık sık almayı unutuyor demekki oda bakmamı istiyor.)

-Ee doğrusunu söylemek gerekirse dün akşam almıştım,ama geri bıraktım. Şimdi terket burayı! +İnadına oturacağım.

Dedi ve yatağımın köşesine oturdu. -Abi sen hayırdır? +Kibarca söyleyeceksin abine.. -Abiciğim,canım,love you lütfen buracığı terkedebilecekmisin? +Sen akıllanmazsın velet. Çıktı. Bir dakika o kime velet dedi? Neyse onunla sonra ilgilenebilirim nerede kalmıştım günlüğüm nerede benim? He buldum. Bir tane abim var.. İsmi Meriç yaşı 22 kendisiyle çok iyi geçiniyoruz gerçekten iyi geçiniyoruz atışarak,şakalaşarak ama onu hiçbirşeye değişmem.

Lay lay lay... günlerden cumartesi yarın daha tatil sonra okul okul okul okul.. Lisebire gidiyorum,ama gitmek istemiyorum hayır olamaz..Yine aklıma geldi.Şuan ingilteredeyim daha doğrusu hep ingilteredeyim.Abim gelmek istesi,Burada iş kurmamız gerekti,Benim geleceğim...felan filan.. İngiltere oturduğumuz kasabada yabancı isim kullanılmalı yani benim ismim Alexandra. Kim takar ya ben Miray öz ve öz Miray Gezgin. Kimliğimde Alexandra yazıyor,Türkiye kimliğimde Miray.Zaten Amerikada doğmuşum. Anneme gelelim annemin adı Clara ingilterede doğmuş,ama ingilizce konuşmuyor tabikide oda artık türk.Babamın ismi ise Rüzgar. Burada bir bankamız var aile bankası abim,annem,babam okul çıkışlarındada ben çalışıyoruz.Ben sadece yardım ediyorum.İzmirde ''İzmir Tıp Zoolog ve Veterinerliği'' Okumak istiyorum.Sen bulmuşsun ingiltereyi niye izmire gidiceksin dersenizde Daha Liseye gidiyorum.Dediğim gibi türküm hatta türküz buray markamızı tanıtmaya abimin üniversitesini,benimde lise ve üniversitemi bitirmek için buradayız. 4-5 sene sonra markamızı türkiyeye'de taşıyıp bayilikler açacağız,şirket yapacağız yani büyüteceğiz bir kaç yerde olacak belki 10 belki 15.. Şunda 2 tane var birisi amerikada birisi burada. Ailemle İzmir'de okumak istediğim için oraya taşınmaya karar verdik.Arada annem veya babam hatta abim.. Uçakla şirketleri ziyaret edecek.

Tık tık tık. -Efendimm. +Miray Alexandra yemek hazır gel. Abi abi abi.. Çok gıcıksın Miray Alexandra nedir? Biri bana bunu açıklasın -Geliyorum Meriç Alex

İsimlerimizde ayni sayılır çok benziyor,çok.

Görüşürüz şimdilik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben İstersem OlurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin