;

38 6 20
                                    

Dostlarıma, akrabalarıma, patronuma, karıma, çocuklarıma üzgünüm diyorum. Sizin istediğiniz gibi bir adam olamadığım için özür dilerim diyorum. Duymuyorlar. Acılarımı, kederlerimi, sıkıntılarımı anlatıyorum dinlemiyorlar. Bana yardım edin diyorum, kaçıyorlar. Gelin biraz konuşalım diyorum, masayı terk ediyorlar. Ölüyorum ben diyorum, ne zaman öleceksin diye soruyorlar.

Lütfen bana söyler misin, ne oldu? Bize ne oldu? Eskiden böyle değildi. Şimdi ne oldu? Neden beni bu halimle kabul edip aralarına almıyorlar? Neden beni sevmeleri için sürekli, inanmadığım halde onların ilgisini çekip onlarla konuşmak zorundayım, ha? Lütfen, lütfen bana yardım et. Bana hayatta yaşamamı söyle.

Bak biliyosan eğer bana o yolu göster, lütfen. Çünkü ben artık yalnız yaşamak istemiyorum. Bana hayatta yaşayabilmem için güç ver.

Neden ben hayatta yaşamayı beceremiyorum? Lütfen bana yardım et, lütfen.

Özür dilerim, özür dilerim beni bağışlayın. Kendi derdimle sizi üzdüm özür dilerim, özür dilerim. Özür dilerim...

📜

rica etsem bitirme tarihinizi ve saatinizi yazabilir misiniz?

zaman ayırıp okuduğunuz için binlerce kez teşekkür ederim.

hoşunuza gitmeyecek bir şey yaptıysam veya yazdıysamda özür diliyorum.

kendinize iyi bakın <3

080822

sizlerden özür diliyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin