/Aleksin pov./
Yhtenä päivänä heräsin kotoa ja muistin että tänään pitää mennä studiolle äänittämään. Olin innoissani että päästään vihdoin äänittämään kun kaikki me ollaan oltu vuorotellen kipeinä.
Nousin ylös, puin vaatteet ja kävin vessassa, sitten menin syömään aamupalaa jonka jälkeen annoin Rillalle ruuan ja käytin sen lenkillä.
Kohta pitäisi lähteä studiolle ja menin ulos odottamaan että Tommi tulee hakemaan minut. Katsoin puhelinta ja meidän ryhmään oli tullut viestejä.
//BC aPiNaLaUmA//
Joel: Joonas tuu jo lähen kohta en jaksa oottaa
Joonas: Joo joo oon kohta ulkona
Niko: Tuun vähä myöhässä
Joel: Voi vittu Niko
Tommi: Olli tuu meen jo autoon
Olli: Joo tulossa
Tommi: Ale lähetään tästä ihan just
Aleksi: Joo ootan täälä pihalla
Joel ja Joonas asuu siis samassa talossa niin ne menee aina samalla kyydillä samoin myös Tommi ja Olli mutta mä ja Niko joudutaan aina vähän oottelemaan mutta ei se haittaa tai no tänään niko tulee nähtävästi omin avuin ku on myöhässä.
/Tommin pov./
Mä odotin että Olli tulee kyytiin ja sit mentiin hakemaan Aleksi joka odotti jo pihalla. Ajettiin studiolle ja mentiin sisälle. Me kolme oltiin ekoja siellä mutta Joel ja Joonas tuli myös melkein heti meidän jälkeen.
/Joelin pov./
Kun me tultiin Porkon kaa studiolle muut paitsi Niko oli jo siellä. Aleksi ja Joonas alkoi heti äänittämään Porkon kitaraa joka meni ihan hyvin vaikka se otettiin monta kertaa uudestaan. Ja sitten me alettiin äänittämään mun laulua. Seuraavaks ois pitäny alkaa äänittämään Nikon osuutta mutta sitä jätkää ei näkyny vieläkään
/Aleksin pov./
Niko ei tullu nii me alettiin sit äänittämään Ollin bassoa ja ajateltiin että äänitetään sit se Nikon osuus jos se ois tullu siihen mennessä. Olli alkoi soittaa ja mä katoin siinä vieressä tuota söp... ei en mä voi sanoa Ollia söpöksi enhän mä vaan voi tykätä siitä se on vaan mun bändikaveri. Onneks Niko tuli just silloin studiolle ja keskeytti mun ajatuksen.
/Nikon pov./
Kun mä tulin studiolle niin Olli ja Aleksi oli äänittämässä jo bassoa vaikka oltiin sovittu että äänitetään eka kitara sit Joelin laulu sitte mun laulu ja sitten vasta basso. Kun menin olohuoneeseen nii Joel huusi että "Kato oothan sä hengissä miks et vastannu viesteihin ja oot 2 tuntia myöhässä?!" Mä vastasin vaa että "No sori en ehtiny vastaamaan mutta tulin niin nopeesti ku pystyin." Ja siihen Porko tietenki sano nauraen että "Ja mikähän mahtaa tällä kertaa olla tärkeempää ku äänittäminen." Johon Tommi sano mulle että "Veikkaan että kaikki meistä tietää kyllä mitä teit ja että miks oot myöhässä." Ja sit ne kolme alko nauramaan tosi kovaa. Mä menin vaan keittiöön hakemaan jääkaapista red bullin Ja hetken päästä Olli ja Aleksi oli saanu äänitettyä.
/Ollin pov./
Me saatiin Alen kaa basso äänitettyä ja mentiin olohuoneeseen, muut jätkät odotti siellä ja Niko oli myös vihdoin ilmestyny paikalle. Nyt on ruokatauko ja Tommi ehdotti että tilattais pitsaa ja kaikki tottakai suostu. Odoteltiin pitsoja, minä ja Tommi istuttiin sohvalla, Niko soitti pianoa, Joel ja Joonas jotain taas paini lattialla ja Aleksi oli muokkaamassa äänitteitä. Kohta se ihana pörröpä... ei ei ei ei en mä voi tykätä Aleksista se on mun bändikaveri. Noh Ale tuli mun ja Tommin väliin sohvalle. Me siinä jotain puhuttiin ja kohta studion ovikello soi ja pitsat tuli mä kävin hakemassa ne ja me alettiin syömään.
/Aleksin pov./
Alettiin syömään ja kun oltiin syöty niin me mentiin Nikon kaa äänittämään vihdoin sitä sen laulua ja muut kai jäi olohuoneeseen tekemään jotain. Äänitys meni tosi hyvin Nikolla ilmeisesti hyvä päivä yleensä saatetaan joutua ottamaan uudestaan parikin kertaa. Kun oltiin äänitetty mentiin Nikon kanssa olohuoneeseen ja muut odotteli siellä. Meillä ei ollut enään mitään tehtävää studiolla niin päätettiin lähteä.
/Ollin pov./
Muut lähti jo ja me odotettiin Alen kanssa autossa studion edessä Tommia joka lähti vielä hakemaan puhelinta sisältä kun onnistui jättämään sen sinne. Yhtäkkiä Ale kysy multa että haluanko mennä sen luokse nyt. Vastasin että vaikka koska eihän mulla muutakaan tekemistä oo ja onhan toi pörröpää nyt aika ihanaa seuraa. Pian Tommi tuli, sanoin sille että jään Alen luokse ja me lähdettiin ajamaan. Pian oltiinkin jo Alen kotitalon edessä.
/Aleksin pov./
Me noustiin auton kyydistä ja Tommi lähti jatkamaan matkaa. Mentiin sisälle ja hissin luo ja odotettiin että se tulee. Kun hissi tuli menimme sen kyytiin ja Olli painoi nappia. Puhuttiin siinä jotain turhaa ja sitten hissi olikin jo ylhäällä, menimme ulos hissistä ja mun kämpän ovelle, avasin oven ja mentiin sisälle. Sitten otettiin kengät pois ja mentiin olohuoneeseen ja puhuttiin siinä jotain.
/Ollin pov./
Istuttiin sohvalla ja puhuttiin, hetken päästä menin käymään vessassa ja Ale taisi käydä keittiössä tekemässä jotain. Kun tulin vessasta niin Ale oli mennyt jo takaisin sohvalle ja makoili siinä. Menin olohuoneeseen, nostin Alen jalkoja, menin istumaan sohvalle ja laskin Alen jalat syliini. Yhtäkkiä Ale sanoi jotain mitä en osannut yhtään odottaa...________________________________
Tässä tää eka luku seuraava tulee ku ehdin kirjottaa. En tiiä kiinnostaako teitä mutta sanoja on 783.
ESTÁS LEYENDO
Taidan olla vähän rakastunu...
RomanceTässä tarinassa pääsette seuraamaan bc jätkien elämää joka on täynnä käänteitä.