დედა მოვედით....
- მია როგორ არის ბავშვი ??
- კარგად არის ქალბატონო, შეიძლება ბავშვი დაგიტოვოთ , მხოლოდ 1 საათით გავალ ..
- მიდი და რომ მოხვალ სანაზეც დავილაპარაკოთ ..
- მადლობა .. მინას ვთხოვ ბავშვებს მიხედოს ...
- სად მიდიხარ ??
- რა გინდა ჯონგუკ შენ ??
- არაფერი მძღოლმა წაიყვანოს ..
- მანქანით წადი მია ...
- მძღოლი ცოდოა დაისვენოს ჩემით წავალ ..
- მართვის ლიცენია გაქვს ?
- დიახ ..
- მაშინ მანქანით წადი ..
- მოიცა აიღე გასაღები მაინც არ დამიყენებია ჯერ მანქანა ..
- კარგით მადლობა დაგტოვებთ .- დედა ასეთი ახალგაზრდა დიასახლისი ??
- რა არის შვილო ??
- არაფერი , სანას გაგდება აუცილებელი ??
- მისმინე მიამ უნდა გადაწყვიტოს ... ხომ ნახე ბავშვები მინას დაუტოვა. .. პასუხისმგებელი მიაა ყველა თანამშრომელზე მე კი მიაზე ვარ პასუხისმგებელი .. აქ დავამთავრეთ !
- კარგი დედა ....ჯკ პოვ
ეხლა რა აიტანს სანას წუწუნს .. ჯანდაბა ...
- ჯონგუკ
- სანამ შემომივარდები ოთახში დააკაკუნე მაინც ....
- ეხლა ამის დროა ?? მის მიას დავალებით ბავშვებთან არ მიშვებენ .. მიაზე მაღლა ხომ დგახარ .. ხომ არ დაუშვებ დომ გამაგდონ ??
- ვწუხვარ ... მე ვერაფერს შევცვლი..
- არა შეცვლა არ გინდა უბროდ თორე ყველაფერს გააკეთებდი ჩემს აქ დასატოვებლად .. მიყვარხარ , ასე როგორ მექცევი ?!
- სანა დამტოვე უნდა დავისვენო !
- არა .. თუ გამაგდებენ ყველაფერს დედაშენს ვეტყვი !კარი გაიხურა და გავიდა სანა ჯონგუკის ოთახიდან. ...... მიამ იყიდა წამლები და სურსათი მშობლებს მიუტანა ..
- მია შვილო, რთული სამსახურია?
- არა დედა... ძალიან კარგი ოჯახია.... ძალიან ბევრი თანამშრომელი მე მხოლოდ თანამშრომლებს ვაქცევ ყურადღებას .. ჩემით არაფრის გაკეთება არ მიწევს , არ ინერვიულოთ ...
- შვილო ძალიან საპასუხისმგებლოა ფრთხილად იყავი ... კარგი დედა , მამა ეხლა უნდა გავიქცე 7 ზე იქ უნდა ვიყო ..
- კარგი შვილო ... მშვიდობით იარე ..
- მადლობა , მიყვარხართ ..
- ჩვენც ჩვენო ანგელოზოო...
YOU ARE READING
დიასახლისი (დასრულებული)
Random- შენ უბრალო მოახლე ხარ .. ზედმეტი არ მოგივიდეს ... - ხოდა უბრალო მოახლე თუ ვარ შემეშვი !