- ანუ ჩემგან დაორსულებას და ჯეონების ოჯახის დედოფლობას აპირებდი ხომ ??
- ჯონგუკ ამ დილაადრიან ამიტომ შემომივარდი ოთახში ??
- არა , მე შენ და ჯიჰანი ატრაკციონების პარკში მივდივართ , შემდეგ კი ანიმაციას ვუყურებთ კინოში ..
- ეს ბრძანებაა ??
- კი თან ჯიჰანის..
- გატყუებს მია , თვითონ მითხრა რომ წასვლა უნდოდა 🤣🤣
- ბუსკიი.... რად გვინდა ბიძაშენი, მე წაგიყვან ...
- ბიძია მოიწყენს მერე ..ორივე წაგვიყვანე რაა
- კარგი, კარგი პატარავ .. მინას უთხარი გაგამზადოს , მეც გავემზადები და წავიდეთ ...ჯიჰანი ოთახიდან გავიდა ...
- ჯონგუკ არ გადიხარ ??
- ისე მე არ ვარ წინააღმდეგი შენი დაორსულების
- ეგ საშინელი ღიმილი მოიშორე და გადი ... უნდა მოვემზადო ...
- რატომ მკრავ ხელს ??
- ჯონგუკ რას გულისხმობ , როდის გკარი ხელი ??
- აბა რატომ არ მაძლევ საშუალებას უფრო დაგიახლოვდე .. .
- მმმ.... ერთ სახლში ვცხოვრობთ , როგორც გინდა მესაუბრები , ოთახში როცა გინდა მივარდები, ბარია თუ კლუბია ერთად მივდივართ , ასევე შენს ნივთებს და გარდერობს მე ვალაგებ , შენი სათამაშო გოგო მე გავაგდე , ამ სახლში ის3 ვარ როგორც საკუთარში...ბმეტი რა სიახლოვე გინდა ... გგონია ერთად გასართობად წასვლაზე უარა ვერ გეტყოდი? გგონია მეგობრულად შენობით დაგელაპარაკებოდი რომ არ მომეშვი სიახლოვეს ? კარს არ გადავკეტავდი ?? რადგან ამდენს აკეთებ ეს უკვე იმას ნიშნავს რომ არ გაჩერებ .. მე რომ შემეჩერებინე იგივე უეთიერთობა და დამოკიდებულება გვექნებოდა რაც მინასთან ლისასთან ან სხვა ნებისმიერთან გაქვს !
- ანუ მაძლევ შანსს რომ დაგიახლოვდე და კარგად გამიცნო და მოგეწონო და ..
- და.. და .. და.. წადი ეხლა აქედან და ქვევით დამელოდე სანამ ჩამოვალ !
- კარგი , კარგი როგორც მეტყვი ...
- სად ჯანდაბაში იყურები ?? * ზედ დაიხედა და გაახსენდა რომ პიჟამოს მაიკა ბიუსჰალტერის გარეშე ეცვა * გადი აქედან გარყვნილო ! *ბალიში ესროლა ...სულელი... ეს სულ ასე თუ ფლირტაობს გასაგებია მარტო ერჯერადი ურთიერთობები რატომაც აქვს *იცინის*
- გავიგეეეე ...
- რა ჯანდაბა დაკარგე ჩემ კართან ??
- ვიფიქრე ჩემს სიყვარულს აღიარებდი 🤣🤣
- იდიოტი ხარ !
YOU ARE READING
დიასახლისი (დასრულებული)
Random- შენ უბრალო მოახლე ხარ .. ზედმეტი არ მოგივიდეს ... - ხოდა უბრალო მოახლე თუ ვარ შემეშვი !