Yeni Bir Okul Yılı - BÖLÜM 1

128 3 0
                                    

Multidekiler Meriç ve Mete .

-

Gözlerim lanet alarm sesiyle aralandığında telefonu bir hışımla elime aldım ve ekranı kırarcasına bir dokunmayla alarmı susturdum.
Eylül ayından nefret etmemin sebebi olan 3.haftanın başında gözlerimi 06:10 gibi kargaların bile kahvaltı yapmadığı bu saatte aralamak çok zor geliyordu . Fakat abimin 'Seni uykucu hemen kalk saat 6 geç kalıcaksın' diye kapının eşiğinden bağırmasıyla bütün uykum dağılmışdı .
Yatağımdan hızlıca kalkıp banyoya geçtim ve kısa bir duş aldım . Banyodan çıktım saçlarımı kururttum ve hızlıca uçlarına maşayla şekil verdim. Saçlarım çok uzun değildi ve sarıydı bu yüzden onları yaparken zorlanmıyordum.
Okul formamı giyip çantamı hazırladım ve koşar adımlarla aşağıya indim . Abime günaydın öpücüğü vererek yaptığı tostu elime alıp dışarı çıktım . Kaldırıma oturup tostumu yerken saat 08:00 olmuştu ve Mete hala gelmemişti . Ondan ve ezik arabasından nefret etmeme rağmen beraber büyümüştük ve neredeyse ilk okuldan beri her sabah onunla okula gidiyordum . Bu yüzden bu senede beraber gidip geleceğimiz konusunda anlaşmıştık. Telefonumu çıkartıp kulaklığımın tekini kulağıma taktım ve müzik açarak beklemeye başladım . Saat 08:20ydi , sonunda Mete gelebilmişti . Hızlıca arabaya bindim , ona ve üvey kardeşi Meriçe sarıldıktan sonra bana söylediklerinin bir çoğunu dinle(ye)medim . Meriçin omzuna başımı koydum ve gözlerimi kapattım . Bir süre sonra araba yavaşladığında Metenin okulun önüne yanaştığını anladım . Mete kulaklık taktığımı fark etmişti ki kulaklıklarımı çıkarmasına izin vermeden arabadan hızlıca indim ve okulun kapısına doğru ilerledim.
Güzel bir yıl olucaktı . İtici bulduğum fakat katlanmak zorunda olduğum arkadaşlar , son sınıf bir abi , yeni gelen bölümsüz çömezler ve 11-12.sınıf Erasmus şaheserleri stajer yakışıklılar ...

-

Okunma sayısı çok hoşuma gitti fakat vote hiç yok :/ . Yorumlarınız ve votelerinizi bekliyorum. :))) XOXO

ERASMUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin