Joonas
Niko hengittää raskaasti vieressäni ja minäkin koitan tasata omaa hengitystä. Nousen pian ylös. "Mihi sä meet?" kuuluu sängyltä. "Nii me mennää sinne baarii täs alle puolen tunnin sisällä" vastaan tuolle vähän sekalaiselle brunelle.
Oli tuon hiukset ainakin aivan räjähtäneet. Naurahdan tuolle ja vedän tuonkin ylös. "Miten sulla jo nyt vanhuus iskee ja oot viel nuorempiki?" Kysyn nauraen Nikolta. "Mitää?" Niko kysyy. "Noku pitää auttaa ylös sängyltäki" Nauran. Niko naurahtaa itsekkin. Otan Nikon lantiosta kiinni ja kävelen kohti kylpyhuonetta. "Noni ekaks: mee suihkuu, oot likanen äskesen jälkee. Tokaks:käy nopee ku mäki meen vielä" Sanon tuolle. "Nopeempaa olis jos molemmat käy samaan aikaa" Niko vastaa nauraen. Hymyilen tuolle ja työnnän tämän suihkuun. Työnsin vahingossa tuon täysiä seinää päin. Hups:)
Eli kun astuin itsekkin suihkuun niin tuo työnsi puolestaan minut seinään ja painoi huulensa minun omilleni. "Ooksä nyt vähä puutteis edellee?" Sanon Nikolle kun suudelma katkeaa. Niko alkaa nauraa ja työnnän tuon pään suihkun alle ja laitan suihkun kylmälle. "HYI SAATANA!" Niko huutaa. Itse vain nauran. Niko leikkii vihaista. "Äläs nyt" sanon tuolle ja sekoitan tuon läpimärkiä hiuksia. Edelleen näyttää 5-vuotiaalta pojalta joka ei saanut leegoa kaupasta. Suukotan tuon otsaa ja silloin Nikon huulille laskeutuu hymy.
Hymyilen tuolle ja laitan shamppoota tuon tukkaan. Alan pesemään tuon 23-vuotiaan laulajan bruneja pitkiä hiuksia. Pesen lopuksi myös itseni ja lähdemme suihkusta. Heitän tuolle pyyhkeen ja otan itsellenikin pyyhkeen.
Nään Nikon kävelemässä makuuhuoneeseeni. Tottakai varmasti haki vaatteitaan. Menen itsekkin makuuhuoneeseen missä Niko oli pistänyt Minun hupparini päälle ja omat farkkunsa. "Pöllit sit mun vaatteetki?" Kysyn tuolta huoneeseen päästyäni. Niko vain hymyilee. Menen tuon luo ja nostan tuon syliini. "Hei vittu laita omatki vaatteet eka päälle!" Niko huutaa puoli nauraen. Lasken tuon ja puen itsekkin hupparin ja farkut. "Noni sinä stalkkaaja ku vaihan vaatteita mennää" Sanon tuolle ja nostan Nikon syliini uudelleen. "Miten nii mä muka oisin stalkannu?!" Niko kysyy. "No koko sen aja ku laitoin vaatteita sä tuijotit mua" vastaan tuolle ja nauran.
Kannan tuon olohuoneeseen. Nappaan nopeasti kamamme mukaan ja lähden autolleni. Lasken auton luona Nikon alas ja avaan tuolle oven. "Yritäks olla nyt herrasmies ku laitoit mut kärsii siitä kylmästä vedestä?" Niko kysyy. "Ehkä, ehkä ei" Vastaan vain ja menen kuskin paikalle. Ajelemme kohti baaria. Lasken käteni tuon reidelle ja ehkä vähän hänen munansa päälle. Tunnen jotain kovaa käteni alla. "Vitun kiimanen" sanon tuolle ja tönäisen tuota. Pääsemme baariin sisälle ja etsimme jätkät. Näämme Aleksin ja Ollin aivan toisissaan kiinni. Ihme etteivät nuole toisiaan. Nämä eivät huomaa tuloamme vaan keskittyvät toistensa silmiin. "Mä en tiennyt että teillä on jotain" Niko sanoo vittuilevasti virnistäen. Molemmat säikähtävät. "ETTE KERRO SITTE MUILLE!" Aleksi panikoi. "Ei ei mut tol menos ne tietää heti" Niko sanoo ja pistää kätensä lantiolleni. Molemmat huomaavat tämän. "Miks te ette oo kertonu et teil on jotain?" Olli kysyy. "Ei meillä ole mi.. " "Koska se vasta alko tänää" Keskeytän. Niko näyttää vian onnilliselta. Pian muutkin jätkät tulevat. "Mikäs seurustelu kerho täälä on?" Tommi huutaa tullessaan Joelin kanssa koska Joelin autosta oli kumi puhki. Uskon että nyt jäi matelan ja kaunisveden pojat kiinni:D
"Ö-ä.. Ei meil oo mitää" Aleksi sanoo hieroen niskaansa. "vitut, kertokaa vaa. On vaa ihanaa että teil on vihdoin jotain?" Joel sanoo. "Vihdoin?" Olli kysyy hämmentyneenä. "No ootteha te näyttäny jo kaua aikaa sille että molemmat tykkäätte toisistanne" Tommi jatkaa. "Mut hei onks teil vaa bromance taas pääl vai onks teilki nyt jotain?" Joel kysyy. "No nyt ku otit puheeks nii ei vielä olla varmoi mitä ollaa mut on jotain kuitenki oikeesti joo" Vastaan ja pidän Nikon kädestä kiinni. "Ollaanks saatana Tommin kaa
ainoita jolla ei oo bändi toverinsa kaa suhdetta" Joel naureskelee. "joo, tekis teillekki hyvää;)" Sanon vähän vitsillä. "Joo mulle riittää ihan Aino kumppaniks kiitos" Tommi selittää. Naureskelemme kaikki. "Käyn tilaan meille muutamat bisset, tuleeko joku mukaan?" Joel kysyy. "Mä tuun" vastana tuolle. Menemme tiskille. "Mitäs teille?" Baarimikko kysyy. "Ostasin 6 bissee mulle ja mun frendeille" Joel kertoo tilauksensa. "35 shottiu kiitos" Vastaan ja alan katsoa alas. Haluan nollata pääni täysin tällä hetkellä. Odotamme juomiamme. Hetken päästä juomamme tulee ja maksamme. "Olkaa hyvät" baarimikko sanoo ja lähdemme pöytään. Saavumme pöytään nii kyselyt alkavat. "Wow, miks otit noi monta shottii Porko?" Niko, Aleksi ja Olli kysyvät. "Mietin samaa" Tommi sanoo. "Haluun vaa tänää vetää perseillee" Vastaan. Tiedän että jos vetäisin nämä kaikki vodka shotit nopeaa niin se olisi pikku hiljaa vaarallista. Mutta ei se minua kiinnostaisi. "Mä vedän kyl pari noista sun shoteista Joonas, sähä kuolet toho pahimmas tapauksessa jos juot noi kaikki" Joel sanoi. "Mmh" vastaan vain.
VOCÊ ESTÁ LENDO
You won't see me fall apart || Niko Moilanen x Joonas Porko
FanficTarina kahden bändiläisten rakkaudesta toisiinsa. Tarina kertoo myös surullisen lopun näiden kyyhkyläisten kohtalolle yhdessä. Mutta mitä kaksikko kokee rakkaustarinan aikana? Tai mitä kaksikolle tapahtuu? Se selviää kun luet kirjan. ⚠️Smuuttia⚠️ ⚠...