1

7 0 0
                                    

A nevem Jara Social most költöztünk Fuckingba igen tudom veces neve van de ez van. A szüleim elváltak apámmal lakom az csém anyámmal maradt. Eddig magántanuló voltam de hogy ide költöztünk apum beiratott a suliba. Sajnos holnap már suli. Most erkegtünk meg az új házunkhoz elég othonos kivül lágy barna színben ponpázik. A ház már most nagyon tetszik de valahogy nagyon furcsa érzésem van. De végre bejutottuk en felrohantam az emeletre es a fojosó végénlévő szobát kisajátitottam. A szoba gyönyörű legalábbis nagyon az én stílusom. A falak sötét szürkék, ahogy a bútorok is van egy kis terasz is ahol vekete rózsa nő fel felé, a kedvencem a szobában hogy van külön fürdője ami hatalmas található benne egy fürdőkád, zuhagyzó, és még a wc is külön van fabrikálva, egy csap is díszeleg a falon, milyen meglepő hogy ez is sötét szürke. Oda vagyok ezért a szobáért. Ahogy kiléptem a fürdőből neki áltam kipakolni a nagyon szines ruhájimat remélem érezhető az irónia csak fekrt ruhákat hordok de ez apát nem zavrja. Végeztem a kipakolással és lerohantam vagyorázni mivel közben nagyon elrepült az idő már tizenegy is elmult mikor beesrem az ágyba. Reggel az ébresztőm borzalmas hangjára keltem gyorsan felöltöztem egy szakadt farmer és egy haspólót választottam. Gyorsan megmostam a fogam a hajam egy laza kontyba fogtam. Lerohantam enni gyors bekaptam egy szendót. A cipőm egy vans gyors belebújtam és a táskám felkapva rohantam a suli felé mivel már az első nap késésben vagyok. Mire oda értem hallottam a csengőt a rengeteg diák ömlött be az iskolábi tovább rohantam mert foggalmam semvolt hol van a termem mivel biosszal kezdünk. Egycercsak egy izmos melkasnak ütköztem. Felnézdtem és egy gyönyörű zöld szempárral találtam magam szembe. Gyors bocsánatot kértem masd futottam volna tovább mikor elkapta a kezem rá néztem és elkezdett húzni behúzott egy terembe a biosz terem volt megköszöntem majd leültem leghâtra a fiú mellém ült. Óra közben megkerdeztem hogy hívják Máté kedves srác de valami nem stimmel vele kapcsolatban. Egész órát beszëlgettünk. A nap többi része szarul telt az összes fiú megbâmult volt aki meg is tapizott. Alig vártam hogy vëgezzek a suliban. Mihejt végeztem az erdőbe vettem utam mibel imâdtam a természettet. Több óra után haza indultam otthon felmentem a szobâmba a táskám bevâgtam a sarokba és az erkéjre mentem a neplemente gyönyörű volt. Majd valami mogást láttam az erdő felől hiáa néztem nem láttam. De inkâbb hagytam bementem lezuhagyoztam majd az ágyba vetve magam elaludtam.

Csönd a sötétben

Véres szerelemWhere stories live. Discover now