Jara szemszöge
Ez a fiú elvesi az eszem teljesen az a csók az érintése imádom de nem szabad ezt tennünk tilos. A szerelem ilyen olyat talál akivel nem lehetsz együtt. De minket ez nem hat meg ma megint felmâsztam hozzá de ami történt az a menny. Miután felértem a szobájába egy rózsa szâl fogadott majd meglâttam őt oda jött elkapott majd vad csókba kezdett neki nyomott a falnak és úgy faltuk egymást majd letépte róllam a ruhát már csak egy bugyi volt raktam mikor lekaptam a pólóját majd az övéjért nyultam gyors megszabaditottam a nadrágtol lekerültek róllunk a alsónemük lassan belém hatol hisz még szűz vagyok majd lassan elkezdett mozogni az elején sikitani tudtam volna a fájdalomtol aztán élveztem faltuk egymást miközben egyre gyorsabban mozgott majd egyszerre élveztünk el. Egymást átölelve aludtunk el. Reggel arra ébrettem hogy Máté nincs mellettem kitakaróztam es csak annyit láttam a combjaim vérben álnak. Nagyon megiedtem hirtelen elordítottam magam majd zokogva a földre estem fájtak a lábaim egész testem. Máté rontott be a szobába mikor meglátta hogy a vérben ülök sirva a palón felkapott bevitt a fürdőbe megengedte a meleg vizet majd beletett a kádba csak sikítani tudtam a fájdalomtol a víz csipte ott lent de nagyon Mátén láttam az iedséget gyorsan megfürdetett majd ki kapott a vizböl megtörölt es gyor agynemüt cserélt es egy pólót meg egy bokszert adott feløltöztem es betett az ágyba. Hozott fajdalom csillapitót vizzel. Másnap reggel ebrettem fel hogx vegre nem fáj.
Csend a sötétben
YOU ARE READING
Véres szerelem
HorrorA nevem Jara Social most költöztünk Fackingbe de az életem tövestül felfordult szerepem félelem és halál gyilkolás is költözött hozzám de érte megérte