Przez: Chary
Na: Fanfiction
#snapexoc #harrypotter
"Powrót Harry'ego na Privet Drive w tym roku był bardziej nieszczęśliwy niż kiedykolwiek. Rozpaczliwie tęsknił za Ronem, Hermioną i Hogwartem, a jego niepokój o powrót Voldemorta i poczucie winy z powodu śmierci Cedrika nieustannie go dręczyły. Dursleyowie byli tak samo nienawistni jak zawsze, a po ich postawie było oczywiste, że nadal żywili wielką urazę do incydentu Ton-Tongue Toffee. Bardziej niż czegokolwiek Harry chciałby mieszkać ze swoim ojcem chrzestnym Syriuszem Blackiem. Oznaczałoby to nie tylko ucieczkę od nędznej egzystencji, jaką miał tutaj z Dursleyami, ale także czułby się o wiele bezpieczniej mieszkając z doświadczonym czarodziejem teraz, gdy Voldemort w pełni powrócił do życia i po nim ponownie.
Prawie tydzień później Harry wciąż był w szpitalu. W wyniku wypadku miał złamaną prawą rękę i lewą nogę oraz kilka pękniętych żeber, które strasznie bolały. Jednak siniaki zaczęły już zanikać, a całe jego ciało było teraz wielobarwnym bałaganem na wpół zagojonych skaleczeń i zadrapań. Ale gorszy niż jakikolwiek dyskomfort, jaki odczuwał, był jego narastający niepokój o Hedwigę. Nie widział jeszcze swojej ciotki i wujka, chociaż najwyraźniej przynieśli mu piżamę i przybory toaletowe, które pielęgniarka, którą poznał, gdy się obudził – którą teraz wiedział, że nazywa się Lois."
~Beloved on this Earth
W wyniku wypadku Harry trafia do szpitala. Poznaje tam młodą pielęgniarkę Lois. Kobieta bardzo przywiązuje się do Harry'ego i martwi powrotem do jego krewnych. W trakcie przenoszenia Pottera do Hogwartu pielęgniarka stara się ochronić go, przez co poznaje świat magii.
Nie chcę za bardzo spojlerować, ale polecam dla tych, którzy kochają zazdrosnego Snape'a (>u<)
CZYTASZ
ff z hp(i nie tylko)
Fanfictionbędę tu pisać moje polecenia i opinie o ff, których nie ma na wattpad, a są warte przeczytania. głównie tematyka HP, ale też inne czy związane z hp