Przez: Gertruda_Wrona
Na: Archive of Our Own beta
The Crow Comes Home - The Prince and The Crow Prequel
The Prince and the Crow - The Year of the Snake
The Prince and The Crow - The Year of the Rat#: Snaddy, Snapexoc, Harry Potter
"Severus Snape miał przyjaciela. Niewzruszona suka z sarkastycznym uśmieszkiem pasującym do jego własnego. Petronella Blishwick nie lubiła większości ludzi, ale Severus nie był większością ludzi. Ich przyjaźń przetrwała wojnę, straty i tragedie. Ale wtedy coś się zmieniło. Seria wydarzeń, które zbliżyły ich, niż kiedykolwiek się spodziewali.
Harry Potter nigdy się o niego nie troszczył. Ze wszystkich ludzi, którzy mogli mu pomóc, to onieśmielający Mistrz Eliksirów i osobliwy Profesor Zaklęć przejrzał chłopca, który przeżył, do wrażliwego dziecka znajdującego się pod spodem."
~The Prince and the Crow - The Year of the Snake
Gorąco polecam to ff. Dopiero co skończyłam czytać trzecią część i czekam na następną (Książę i wrona - rok smoka). Akcja toczy się przed i w trakcie uczęszczania Harry'ego do Hogwartu. Głównymi bohaterami są Petronella(oc) i Severus. Postacie nie są idealizowane, nie są niemożliwie niezwykłe i mają prawdziwe problemy. Ich relacje i reakcje są psychologicznie realistyczne, a fabuła rozszerza nam historię takich postaci jak Luna, Ksenofiliusz i Pandora Lovegood, Kowalscy, Draco i wiele innych. Ff oferuje mnóstwo ciekawych petspektyw i sytuacji. Dotyczy problemów adopcji dziecka, związków, nie podążaniem za tradycją, nie trzymaniem się bogackiej maniery, nadużyciach, walce, byciu sobą.
Serdecznie zapraszam do przeczytania ^^
CZYTASZ
ff z hp(i nie tylko)
Fanficbędę tu pisać moje polecenia i opinie o ff, których nie ma na wattpad, a są warte przeczytania. głównie tematyka HP, ale też inne czy związane z hp