Başlangıç

337 5 0
                                    

Annemin sesiyle uyandım. Kalkmam için sesleniyordu. Hemen elime telefonu alıp saate baktım, 12:18'di. O sırada annem;

-Yuduum! Kahvaltı hazır kızım seni bekliyoruz.

Yarım bir ağızla;

-Tamam anneee!! Dedim.

Yatağımda ilk önce gerilmeye çalışıyordum. Sonra canım yatağımla vedalaşıp banyonun yolunu tuttum.

Dağılmış ve elektiriklenmiş bir saç, geceden kalma akmış rimel, uyumaktan şişmiş gözler ve ben burdayım diye bağıran göz halkalarım. Bir lanet okuyup elimi yüzümü yıkadım. Ve ardından paytak paytak adımlarla kahvaltıya geçtim.

Annem yine döktürmüştü tabi. Patates kızartması, sosis, haşlanmış yumurta, sayamayacağım kadar çok kahvaltılık.. Kilo takıntım olmadığından masayı sildim süpürdüm. Ve sonra odama geçip yayıldım.

Telefonda bildirimlerimi kontrol ederken BFF'im Alara aradı. (Cnm knkm) ;

-Alooooo!!
-He kanka?
-Naber ciciiş
-Olm bana tatlı kız lafları söyleme demiyomuyum semt kızıyız biz 'Rajjonaa terss'

Bir kahkaha patlatıp
- Ay kızım senin şu lafların bir gün öldürecek benii, ee bugün napıyosun?

-Evde dana gibi yatmayı planlıyorum kanka elleşme

-Aaaa olmaz öyle şey okulların açılmasınada az kaldı kalk kalk kalkk! Ablamdan arabayı alıcam bi kahve içeliim.

-Kanka valla yorgunum yaa.

-Tamam 3te Vialand Starbucks'ta bekle beni öptüüüüm😘

Diyerek telefonu suratıma kapattı.
Bu kızın bazen deli olduğunu düşünüyorum.

Neyse diyip koca götümü kaldırdım ve duşa girdim. Duşta biraz oyalandıktan sonra (bağıra bağıra şarkı söylemek sevdaya dahil aksjasj :D ) makyajımı ve sacımı yapıp Bff'm ile buluşmak için evden çıktım.

Sevda BüyüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin