Yüksek bel jean üstüne kısa bluzumu giyerek evden çıktım. güneş gözlüklerimi unutmamam gerek onlar benim diğer yarım!!
Kulaklığı takıp caddeye doğru yürümeye başladım. Normalde her arabaya dikkat etmem ama yolda sizde kırmızı- siyah bir Maserati görseniz elbette ki kafanızı kaldırıp ağzınız açık bir biçimde öylece bakarsınız.
Tahmin ettiğiniz üzere bende öylece bakakaldım ama arabanın yavaşlaması ve camın inmesini görmemle kendime geldim.Siyah rayban gözlüklü, yüz hatları kemikli ve sakallı bir tapılası varlığı görmemle o an oracıkta ;
Yanma, üşüme, terleme, titreme, bağırma isteğinin bir araya gelmesi bir oldu. Bu tapılası varlık beni benden aldı kısacası.Tabi çocuk o halimi görünce mi artık yoksa egosundan mı yoksa yoluna devam etmesinden midir bilinmez. Basıp gitti. Arkasından bakakaldım. Ve içimden şöyle geçirdim;
Ulan dağın başında Taaaaa Alibeyköyde oturuyosun. Bu Maserati'yi sen nerde görücen. Hayır çöl falanda yok nasıl serap gördün? Diyerek kendime deli muamelesi yaparak yoluma devam ettim.
Ardından caddeye çıktım ve taksi beklemeye başladım. Allahtan hemen geldi ve bindim.
O sırada Alara aradı;
-Kanka nerdesin?
-Şimdi taksiye bindim kanka 5 dakikaya ordayım.
-Taam kuzum. Bende şimdi geldim Mekanda bekliyorum senii.
-Tamam görüşürüz.
-Görüşürüzz
Diyerek telefonu kapattık. 5 dakika sürmeden Vialand'daydım.
Standart vialand krolaranın bakışlarına maruz kalmış bir şekilde güvenlikten geçtim. Biraz içimden saydırdım onlara. Hakediyo piç kuruları. Abazalar.Neyse diyip içeri girdim. Her zaman ki gibi kalabalık değildi allahtan. Hemen Starbucks'a doğru yol aldım. Uzaktan Alara'yı gördüm. Her zaman ki oturduğumuz yere oturmuş elit elit kahvesini yudumluyodu. Sosyete kızı diye boşuna demiyorum abi. Ama seviyorum bu kızı.
Hemen yanına oturdum. Bff selamlaşmamızdan sonra konuşmaya başladık.
Olm boşuna Bff demiyorum ben bu kıza white mocha mı söylemiş yerim ben bunu yiaaa.
Konu konuyu açarken bugun ki gördüğüm maseratili tapılası varlığı anlattım. O da bi şok geçirdi tabi. Kızın Florya'da oturduğuna bakmayın her yerde Maserati bulunmuyor.
Gündelik dedikodumuzu yaparken bir anda Alara beni sarsmaya ve vurmaya başladı. Ne olduğunu anlamadan gösterdiği yere baktım ve bakmamla ağzımın 18372 metre açılması bir oldu.
Bizim yarı tanrı, maseratili tapılası varlık Starbucks'un kapısında arkadaş grubuyla kahkalar arasında içeri giriyo.
Ben şok. Ben wefad. Ben iptal.-Kankaaaaaa!!! Bu cocuk o cocuk!!!
- Hangi cocukk??
- Yarı tanrı tapılası varlık olan!!!
- Onu bunu bilmem ama salyalarını topla kanka çünkü bu tarafa bakıyo.Hemen kendime bi çeki düzen verip. Normal insancıl halime geri döndüm.
Ve alaraya dönüp şöyle dedim.
-Hiç bir şey olmamış, çocuğu görmemiş gibi normal cool kız havalarına giriyoruz taam mı?
Alara bir kahkaha patlattı
Ama uzun sürmedi. Düz bir suratla;-Bencede öyle davranmalısın çünkü çocuk bu tarafa geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda Büyüsü
ChickLitAynı mahallede yıllardır yaşayıp birbirinden haberi olmayan iki insan. Samet ve Yudum... Birbirlerine bu kadar benzeyip bir türlü kavuşamayan iki çılgın aşığın hikayesi. Biri ukala diğeri sevimli.. Herkesin karşı çıkmasına rağmen kavuşmaya çalışan...