GECELER

21 4 0
                                    

Yine aynı duygular... öfke, üzüntü, bitmişlik ve aanırım hisssizlik. Boğazımda berbet bir tat var, ama kalkıp bir su içemiyecek bir haldeyim. Zorlada olsa kendimi doğrulttum. Saat gecenin 2'si ve evde sadece ben uyanığim. Kalkıp mutfağa gittim. Su dolrurup bir dikişte içtim. Ama hâlâ boğazımda aynı berbat tat. Pencereden halime baktım. Bir bitik, yıkık ve daha nicesi...
  Yine odaya döndüm. Başımı yastığa koydum. Tam uykuya dalacakken izleniyormuş gibi hissettim. Kafamı kaldırınca bana bakan bi çift sarı gözle karşılaştım...
Sonrasımı? Sonrası yok, yada ben hatırlamıyorum...
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Gamze pencereyi kattı ve yatağa uzandı. Ama uyuyamadı, bu normaldi. Sessizce aģlamaya başladı, buda normaldi. Salonda bağırışlar-abisi ve babasınınki- ve buda normaldi.
  Ama içinde bir his vardı. Anlayamadığı garip bir his vardı.
  Birden ayağa fırladı ve cama ilerledi, camı açtı. Birden durdu, o ne yapıyordu. Niye böyle birşey yapmıştı? Bilemiyordu,ama nedense aşağı atlamak istiyordu.
  Bu işte normal değildi. Değil ölmek onun için hastalanmak bile korkunçtu. Niye böyle birşey yapıyordu?
  Sonra aşağı baktı. 6 kattaydı. Bacağını pencereden sarkıttı. Rüzgar esiyordu. Hava iyiydi. Bu hoşuna gitmişti.
  Tam diğer bacağınıda kaldırıyordu ki biri kapıya vurdu. Kapıya gitti ve açtı. Abisi orda duruyordu. Abisi:
- Gamze güzelim, iyi misin? İçerden birşeyin devrilme sesi geldi.
Gamze arkasına baktı. Şifonyer yerdeydi ama o şifonyere bile değmemişti ki. Abisine birşeyin olmadığını söyledi ve kapıyı kapattı.
   Yatağa uzandığı anda şifonyerin ordan bir ses geldi. Oraya baktığında nefesinin kesildiğini hissetti. Orda bir çift sarı gözün onu izlediğini gördü.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Deniz etrafa baktı. Köprünün üstündeydi ve yalnızdı. Köprüye çıktı ve ayağını aşağı sarkıttı. Arkasından belki ses gelmeseydi belkide ordan kendini bırakacaktı.
  Arkasında kendini izleyen bir çift sarı göz, ona küçümseyerek bakıyordu.
------------------------------------------------------------------
Selam, lütfen vote verir misiniz?
İkınci bölüm yakında gelir.
Öpüldünüz ♡♡♡

OLMAYANLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin