𝑝𝑎𝑟𝑡(3)

90 7 1
                                    

pov:دوای ئەوە ئێستا شەوە ن/ت بە ئاگا هاتەوە دواتر چوە خوارەوە بەڵام  تای لەوێ نەبوو ن/ت بیری لە ڕاکردنەوە کردەوە بەڵام نەیتوانی چونکە چەند پاسەوانیە لە پێش دەرگا بوون

ن/ت:ئەی بەنەفرەتبن گەمژەینە هــایش ئێستا چی بکەم ئۆففففف ئێستا بچمە ماڵەوەش یان چەند ڕۆژێکی دیکە خێزانەکەم دەلێن لەکوێ بووی باشە چی بە دایکم بڵێم هاا(بەهاوار و گریانەوە)

دواتر ن/ت دانیشت لەسەر بێدەکەی  و دەگریا تا تای هاتەوە:-

تای:من گەڕامەوە (کاتێک درگاکەی داخست)
دیارە ن/ت نوستوە (چوە ژووری ن/ت کاتێک بینی لەسەر جێگاکە دانیشتوە و دەگری)

تای:هەستە دەی کاتی گریان نیە خواردنم کڕیوە

ن/ت:ئەوە تۆ مێشکت لە دەست داوە پێت دەڵێم وازم لێبێنە گەمژە دەبێ بچمە ماڵەوە تۆ چ جۆرە گەمژەیەکی ها؟(بە هاوارەوە)

تای:قسەی بێمانا مەکە جارێکی دیکە وشەی گەمژەش بەکار مەهێنەوە خراپ دەبێت(بەجدیەوە)

ن/ت:تششش گەمژە(لەبەر خۆیەوە)

تای:شتێکت وت؟🤨

ن/ت:ها ئـ ئـ نـانا هیچم نەوت

تای:باشە کەوایە نان بخۆ (کاتێک دەستی بە نان خواردن کرد)

ن/ت:بەڕێز تای؟

تای: چیە؟(بەبێزاریەوە )

ن/ت:ئـ ئەوا دەتوانم بزانم منت بۆچی هێناوە بۆ ئێرە واتا تەنها لەبەر ئەوەی کە قاوەکەم بەسەرتدا کرد؟

تای:هههه گەمژە تەنها لەبەر قاوەیەک نیە بەڵکو ئەوە کاری تۆڵەیە..

ن/ت:چـ چـی تۆڵە کردنەوە لە کێ؟باشە خۆ ئێمە مافیا و شتمان نیە تەنها خێزانێکی سادەین و هیچی دیکه وە لە  گەڕەکێک دەژین تۆ دەزانی کە من کاردەکەم لە هەمان کاتدا خوێند کارم تاوەک و بژێوی ژیان دابین بکەم بۆ ماڵەوە باراکەشم.(قسەکەی تەواو نەکرد)

تای:بێدەنگ بە (بەتوڕەیەوە)

ن/ت:چـ چیبوو؟

تای:(هەستایە سەر پێی)جارێکی دیکە ناوی براکەت نەهێنیت تێدەگەی جارێکی دیکە ناوی ئەو گەمژەیە نەهێنیت....

ن/ت:یانی تۆ ڕقت لە ئەوە باشە ئەو چی کردوە بۆچی ڕقت لێی دەبێتەوە هم؟

تای:ئەو برا گەمژەیەت لەگەڵ خۆشەویستەکەم کە هەر لە منداڵیەوە خۆشم ویست خیانەتی لێ کردم ئەو گەمژەیە لە ژواندایە لەگەڵی وە تەنانەت پێکەوە.....

ن/ت:باشە بۆچی منت هێناوە وە براکەشم کە ئەوی خۆشویستەوە بێگومان خەتای خۆشەویستەکەت بوو ئەگینا بۆچی وەک سۆزانیەک لە براکەم نزیک دەبێتەوە(بەهاوارەوە)

تای:چیت وت(کاتێک لە ناوت نزیک بوویەوە)

ن/ت:ئەو شتەی کە گوێت لێبوو

تــــۆڵە کردنەوە لە بێتاوانێکOnde histórias criam vida. Descubra agora