6.Bölüm~Yara

60 15 4
                                    

~Nur~

İçeriye bir göz attığımda bir elin parmaklarını geçmez sayıda masanın dolu olduğunu gördüm. Bir-iki masada ciddi bir oyun dönerken diğer masadakiler kendi arasında takılıyordu.

Fakat bir masa dikkatimi çekti daha doğrusu beni inceleyen kız bana baktıktan sonra saatine bakmış ve iç geçirmişti ya oyunun bitmesini bekliyordu ya da başka işlerin peşindeydi. Kızın neyin peşinde olduğunu boşverdim zaten burda kim normal işlerin peşindeydi ki.

Işıkların aydınlatamadığı arkalardaki bir masaya oturdum.

Masamdaki saat 23.29'u gösterirken birkaç dakika oturup kalkmayı planladım. Gözlerim istemsizce masada oturan kahverengi saçlı kıza kaydığında elinden bir bıçağın fırlayıp çaprazında ki masada oturan bir adamın tam da göğüsünün ortasına saplandığını gördüm.

Yan masadaki kadın tiz bir çığlık koyup kaçmaya başlamıştı.Kadının ardından herkes koşarak çıkışa gitmeye çalışırken birbirlerine çarpıyorlardı.

Bıçaklanan adamın yanındaki korumalar sandalyeden yuvarlanarak düşen adamım iyi olup olmadığına bakmak yerine bıçağı fırlatan kıza doğru ilerliyordu kız tam kapıdan çıkıyorduki iki bıçak bacağını hedef alarak havayı yarmaya başlamıştı kız bir bıçaktan kurtulsada diğer bıçak sol bacağını sıyırmıştı .

İşte şimdi işler karışmaya başlamıştı.

Gölge SavaşçılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin