PRENSES

65 7 0
                                    

Toprak'tan

Evden çıktım arabaya bindiğimde gülmemi tutamadım çok korkmuştu onu becereceğimi düşündü ona zarar verecğimi düşünmesi beni delirtiyordu.Murat ons dokunmuştu benim olana kimse dokunamazdı bugün bana sen benim için 3 sene önceki o gecede bittin dedi bliyorum hala beni seviyor ama öyle diyemez.3 Sene önce ne mi oldu?
Mezuniyet gecemizdi 8.sınıftaydık ben otururduğumda bana göz işereti yaptığında terasa çıktık
-Bende bir emanetin kalmış dedi.Ve arkasından benim kırmızı bir tsörtümü çıkardı .Biraz kullandım helal et dedi.
Ona yaklaşarak elinden tuttum
-Sana hediyem olsun dediğimde gülümsedi ve bana sarıldı onun yüzünü elimin arasına aldığımda tam öpecektim ki arkamdan bir kızın toprak siye seslenmesiyle döndüm ve kız dudağıma yapıştı Su nun gözünün önünde beni öptü Su ağlayarak içeri koştuğunda peşinden koştum ailesinin yanına gittiğini ve ailesi ile çıktığını gördüm.Allah kahretsin eğer o gün o kız beni öpmeseydi şimdi herşey daha farklı olurdu ben o günden sonra tehlikeli oldum Su'ya bişey olmasın diye onu kendimden uzak tutum ama hala onu seviyorum o benden soğusun ben ona layık değilim diye birçok kişi ile çıktım ve yapmadığım halde bir kızı becermişim gibi anlattım grubumuzdan çıktım.Ama onu uzaktan izledim benden vazgeçmedi 1 dk bile.O murat piçine gelince Su'yu seviyor 8.sınıftan beri onu hep uzak tuttum ogün ona dokunduğunu duyunca kan beynime şıçradı.
O benim hep PRENSESİM OLCAK

EGOLU PRENSİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin