ÇOK CANIM YANIYOR.

113 8 0
                                    

Evet hep birlikte içeri girdik ben çantamı ömerin yanına koydum şebnem murat ile begüm alp ile oturuyodu banada mecbur ömer kaldı.Şebnem sıranın başına gelip kaş göz yapmaya başlıyınca anladım bişey söylemeye çalıştığını ve yerimden kalkıp koluna girdim ne kadar akılıyım ya.
Koridorda yürümeye başladık ve sonunda camın önüne geldik
-Dökül bakayım ne diyecen dedim.Susuyodu anladım bişey olmuştu ve her ne ise beni üzecekti belli.
-Su söylecem ama tepki göstermeyeceğine yemin edersen dedi.
Benden zor bişey istiyodu çünkü öfkelendiğimde kendime hakim olamıyorum.Ama başka çarem yoktu.
-Yemin dedim sonra
-Toprak dedi sustu
Anladım toprakla ilgili bişey toprak benim 8.sınıftan beri hoşlandığım sevdiğim çocuktu oda bizim gruptaydı taki bir kızı nasıl becerdiğini bize anlatana kadar gözlerimin içine bakıp anlatana kadar gerçi benim onu sevdiğimi bilmiyor.Ama salak değilse 3 yıl dır bakışlarımdan anlardı.Neyse bişey olmuştu ve benim bunu öğrenmem lazımdı.
-Şebo nolmuş toprağa dedim.Söyle diye kolunu sıktım.
Derin bir nefes aldı ve sonra hayır sus şebo sus .
-Toprak sude ile çıkmaya başlamış sabah beraber indiler arabadan hemde toprağın arabasından sonra sudw toprağın elini tutunca toprakta millet onları izliyo diye tepki vermedi ve çardağa oturdular.Ama sudenin yüzündeki gülleri görecektin bu kız yine bişeyler karıştırıyor yoksa toprak asla sude ile yok Hayır olamaz öyle şey.
Şebnemin sude ile toprak lafı hala kulağımda çınlıyor kalbim ezildi paramparça olmuştu nefes alamıyodum göğüs kafesim daralıyor. Şebnemin sesi kulağıma geliyor hala konuşuyodu halim kalmadı ayaklarım artık beni tutacak durumda değildi sude nasıl yapar bir ara şebnemden farkı yoktu ve benim topraktan hoşlandığımı biliyor hayır olmaz böyle şey gözümle görmeden inanmam hayır dedim.Ve gözüm gittikçe kararmaya başladı kendimi bıraktım sebnemin su diye bağırışını hatırlıyorum.Canım çok yanıyor...
Mulitdeki SUDE

EGOLU PRENSİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin