Bknz medya:kerem ve gizemin filmden önceki selfiesi
💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
Saatte 90km/h giden bir araç bize çarpmıştı ve o an zaman durmuştu benim için
.............................
Hastanede uyandığımda boynumda bir boyunluk ve ayağımda alçı vardı.doktorlar başımda konuşuyordu
-3 ününde hayati riski yok 2-3 güne taburcu edilir ama sarışın olan kızdan çok umudum yok,ilk darbeyi yani en kuvvetlisini o aldığı için iç kanama geçirmiş hala kanama noktasını bulamadık ama yakında bulucaz....ve blah blah tıpla ilgili şeyler....
Tekrar gözümü kapatıp uyumaya çalıştım ama olmadı tam o sırada yanımda keremi gördüm onun sadece kolunda serum ve belinde özel bişey vardı.diğer yanımda ise gamzeyi gördüm heryeri bembeyaz kafasının tüm sargıda ve ona bağlı bin kablo vardı,ona baktığımda daha çok içim parçalanıyor,sonra gözünden 1 damla yaş süzüldü...doktorlar heryerde bağırıyordu"midesinde kanama var karnı şişiyor!!!sedyeye alın 5. Amelyathane!!" Ve siyah kadın beni sedyeye alıp ordan uzaklaştırdı...
Tekrar gözümü açtığımda keremin,burağın,gamzenin ailesi burdaydı ve tabii benimde,annem yanıma oturdu ve benle konuşmaya başladı."kızım seni seviyoruz bunu bil istedim anneannen,kardeşin ve baban burda kuzenlerin ise yolda,sana güveniyoruz."dedi ve çıktı.aklıma gamze geldi ve ona baktım,annesi ve babası başında ağlıyordu.o anda gözlerim kapandı ve uyumaya başladım
KEREMDEN
Büyük bir hızla bir araç bize çarpmıştı,anında hava yastıkları çalıştı ama gamzeninki patladı bu yüzden açılmadı.uyandığımda bir yanımda gizem diğerinde de burak.gizemin aynı benim gibi boyunluğu vardı ama ayağında da alçı vardı,burağın ise bir kolu ve ayak bileği sarılıydı.Burağın tarafına bakarken doktorlar geldi ve gizemi götürdüler o anda çok endişelendim,korktum...gözümü açınca yanımda babam ve kuzenim vardı,bana annemin içeri giremiyecek şekilde olduğunu,beni sevdiklerini söylüyorlardı ama benim aklımdaki tek şey gizemdi onu çok seviyorum...
GİZEMDEN
2gün geçmişti ve ben,burak,kerem hasteneden çıkmıştık ama doktorlar gamzenin en az 5 gün daha duracağını söylüyorlardı.herkesi kendi ailesi aldı ve herkes evinin yolunu tuttu...