Park Macerası

92 5 1
                                    

Sezin'in Anlatımı: Birgün biz hepimiz(Oğuzhan,Alparslan,Ezgi,Gizem ve ben) parka gitmiştik.Amaç;buluşmak.Biraz yan yana sallandık tabi buna kızlarda izin verdi.Sonra çift taraflı salıncağa bindik.Alparslan sallıyordu ve bende salladığı tarıfın kenarındaydım.Salıncağı tutayım derken Alparslan'ın elini tutmayayım mı?Birden korkuyla elimi çekmem ile yere yapışmam bir oldu.Tabi bunu gören kardeşlerim ve sevgilim hemen salıncağı durdurdu.Sonra Alparslan yanıma çömdü.Yok!!Pamuk prenses masalı gibi değil.Gerisini Gizem anlatsın.
Gizem'in Anlatımı:Yere çöktüğünde burnu kan içindeyi ne yapmaya çalışıyordu bu kız anlam verememiştim.Tabi biz hemen yapmamiz gereken seyi yaptik ambulansı aramdık Sezin'in annesinin yanına gittik.Tabiki annesi telaş içinde napsın kadıncağız ama tabiki Alparslan'da merak ediyordu onu Oğuzhan'da uzaktan izliyordu olanları Ezgi de kıza birşey oldu diye korkmuştu. Sezin'in burnu yarılmış hiçbirşey yapmıyor yaa salak bu kız.
Ezgi'nin Anlatımı:Sezin hala koltukta duruyordu.Bir insan evladı da kaldırsın artık şu kızı kız artık bir şoktan çıksın kendine gelsin diye düşündüm ve artık dayanamadan yardım ettim.Sezin gülücek gibiydi.Bu kız mal yaa.Sonra aşağı indik Alparslan ve Oğuzhan da bizi bekliyordu.
İkisi de telaşlanmıştı.Sezin de Alparslan'ın yanına gitmek istiyordu ama biz izin vermiyorduk tabii.Bırakırsak gözleri kararıp yere düşecekti.Alparslan da çok telaşlanmış ve üzülmüştü...

3 KANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin