Kapadokya Gezisi :)

101 7 0
                                    

Gizem'in Anlatımı:Biz kaç aydır bu günü bekliyorduk okul gezisini çünkü hem üçümüz aynı odada kalacaktık hemde kopacaktık ama hiçte öyle olmadı size anlatıyım biz tabi çok heycanlıydı okulun bahçesinde toplanmıştık.Çok güzel bir oteli söylemişti hoca kalmak için tabi biz internetten bakıp kalacağımız oteli çok sevmiştik.Ve ondan konuşuyorduk bahçede hoca bizden sonra gelmişti amaa otobüs daha geç gelmişti yani bir otobüs akşam 1.30 ta gelebilir mi?Neyse biz yolculuğa başlamıştık bile ama üçümüzde aynı yerde oturmak istiyorduk öğretmen buna izin verdi.Ve Nevşehir'e varmıştık bile her yeri gezinmiştik ve otele gitmek istiyorduk.En sonunda otele gitmiştik.Ve herkesin yüzü asılmıştı.
Sezin'in Anlatımı:Yüzümüzün asılma nedeni ise internette gördüğümüz otele gitmemiş olmamızdı.Buna öğretmenimiz de üzülmüştü.O da buranın böyle olduğunu bilmiyordu.Otel diye gittiğimiz yer meğerse eskiden kız yurduymuş ve bu çok kötüydü.Yemekleri pişmemişti ve karnımızı bakkaldan alınan şeylerle doyurmuştuk.Gerçekten bir kabustu.Tabii ben bu sırada Alparslan'ı özlüyordum.Öğretmenimizin odası iki odaydı ve bizde orda yattığımız için kopamadık.Ben kafamı ve kolumu vurdum ama bi kere değildi.Bundan bahsetme sebebim ise hiç unutmamızdı.Bir insan 6 kere kafasını 2 kerede kolunu üst üstte vurabilirmiydi.Evet!!O kişide bendim.Otel kötü olsada eğlenceliydi.Sabah kalktığımızda kahvaltı yapmadık.Otelden hemen çıktık.
Ezgi'nin Anlatımı:Sabah uyandık.Otobüsü beklerken biraz oyun oynamış olabiliriz.Eğlenceliydi.Tabii sonra otobüse bindik.Birkaç yer gezdikten sonra yorulmuştuk.Ama hala birlikte gezip eğlenmek istiyorduk.Gece geç saatte eve gittik.Çok eğlenceliydi.

3 KANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin