Sokağın başındakilere mektup Bölüm 8

15 0 1
                                    

Sokağının başında çaresiz kalan Dostum bu mektup sana;

Hayat bazen genç yaşta yorar ama genç yaşta kaldırmasını bilir... Önemli olan o acıdan,sorundan kurtulacağına inanmandır.Sen hayatta karşı umutlarını koz olarak kullandıkça,hayallerine inandıkça ve en önemlisi kendine inandıkça başarırsın. Elinden herşeyini alsalar , çalsalar bile savaşmaktan vazgeçme.Ne olursa olsun kalk ve devam et çünkü sen başarabilirsin, bundan önce çok şey başardın.Meselaa... İyi bir dost oldun ki iyi ki varsın, hayvanlara karşı sevgi dolusun bu zamandan ile onları unutmuyorsun,çok iyi bir evlatsın emin ol o evde ne yaşanırsa yaşansın çok iyi bir evlatsın sonraa  çooo...k merhametlisin ve naziksin bak ciddiyim bu zamanda senin gibi insanları bulmak zor gerçekten ya , gerçekten iyi ki varsın. Ve en önemlisi ne biliyor musun güçlüsün , düşünce kalkmayı biliyorsun, bugün bunu okurken yine yerdesin ama kalkacaksın bu ilk yıkılışın değil.Toparlanacaksın belki hemen değil ama toparlanacaksın her şey çok güzel olcak emin ol güven bana :] Biz her şeyi beraber atlatacağız. Elimizden ne hayallerimizi , ne umudumuzu , ne birbirimizi ve ne de kendimize olan inancımızı alabilirler. Biz bir oldukça bu masal bitmez dostum... Seni seviyorum iyi ki varsın ve hep yek olmak üzere kendine iyi davran...

                                                                                                                                                                  DOLUNAY...




umut mevsim gibidirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin