Aradan 1 ay geçmişti Jeongin uyanmıştı,fizik tedavi gibi bir kaç şey görüyordu onun dışında iyiydi....Günleri iyi geçiyordu kazanın şokunu hemen hemen atlatmışlardı...
Chan ve Seungmin iyice yakınlaşmışlardı evleri hala ayrıydı ama zaten karşı daire oldukları için uzak sayilmazlardı,her gece beraber uyuyorlardi....
İkiside birbirlerini çok seviyorlardı bir gün sahilde yürüyüşe çıktılar sonbaharda oldukları için hava bir ılık bir soğuk oluyordu Seungmin de bu yüzden ne giyeceğini bilememisti,ince bir şeyler gitmişti....
Bu yüzden Seungmin üsüyordu,oturdukları yerde Chan onu kucağına aldı montuyla ikiside yetiniyordu bu şeklide....
Seungmin tatlı bakışlarıyla Cha'a baktı ve "seni seviyorum beni asla bırakma olurmu" dedi....
Chan "seni asla bırakmayacağım" dedi ve ona daha sıkı sarıldı beraber denizi izleyerek dinlendiler...
Ekiple parti düzenlediler ve içebildiklerikadar içip sarhoş oldular...
Seungmin uyandığında Chan'ın üstünde salonda ki koltuklarda...
Felix ve Hyunjin yatak odasında...
Hanve Lee know misafir yatak odasında...
Jeongin mutfak masasında...
Changbin ise yerde yatıyordu..
Seungmin bu dağınıklığı aldırış etmedi ve kahvaltı hazırlamaya başladı,arkasından Chan geldi...
Günaydın sevgilim diyerek arkasından sıkı sıkı sarıldı....
Kahvaltı yaptılar beraber bisiklet bindiler...
Sonra Changbin aradı "nerdesiniz olum sabah sabah"
Seungmin ona geliceklerini söyledi ve bu yüzden yola koyuldular...
Ve ekiple muhteşem günler geçirdiler....
Hemen yeni bölüm yazmaya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lunaparkta Başlayan Aşk, chanmin
Short StoryChan,seungmini lunaaprkta ilk gorusunde aşık olur ve onu takip etmeye başlar....ama bir sorun var Chan, 'ın düşmanları vardır...