7. bölüm FİNAL..... KALBİM ÇOK ACIYOR

111 11 21
                                    


Aradan biraz zaman geçti...

Chan,Seungmin'in doğum günü için bir parti hazırlamıştıve muhteşem bir sürpriz,Chan ona evlilik teklifi edicekti 💗💗,ekip kutlama yerinde son dokunuşları yapıyorlardı..

Chan,Seungmin'i ilk önce biraz uzaktaki bir kafeye götürdü ve pasta üfledi....

Seungmin pastayı üflerken Chan'ın ondan hiç ayrılmamasını dilemişti bunu sesli söylemişti ve Chan ona seni hiç bırakmayacağım güzelim dedi...

Sonra asıl suprize gelmişti sıra sahilde   güzel bir ortam vardı...

Sonra asıl suprize gelmişti sıra sahilde   güzel bir ortam vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Seungmin ve Chan en son oraya gitmeye başladılar...Chan sürprizin görünmeyecegi bir yerde Seungmin'i indirip gözünü bağladı ve yürümeye başladılar...

Süslenmiş yola geldiklerinde Chan,Seungmin'in önünde diz çöktü ve ona gözlerini açabilirsin dedi...

Seungmin gözlerini açınca ağlamaya başladı çok mutluydu ve Chan söze girdi "Seni çok seviyorum Seungmin bu sevgiyi ömür boyu paylaşa-

Sözler kesildi,etraftakiler çığlık atıp,ordan uzaklaşmak için koşarken....

Seungmin öylece donmuştu...

Lee know,Hyunjin,Han,Felix ve Jeongin,,,,Seungmin'i tutup onu götürmeye çalışırken o sadece bir şeye odaklanmıştı.....

Yerde kanlar içinde yatan Chan'a...

Alnından vurulmuş,gözleri açık,kaar içinde yerde öylece yatıyordu....

Seungmin'i ordan götürdüler...

🌜🌜 İki gün sonra🌛🌛🌛

Seungmin iki gündür ne yiyor ne içiyordu ne de uyuyordu,tepkisiz bir şekilde sadece duvara odaklanmış Chan'ın ölümünü tekrar tekrar görüyordu...

Chan'ın babası gelmiş ona sarılmış,özür dilemiş bunu yapanın Changbin olduğunu ve onu sağ  bırakmayacağını söylemişti...

Ama Changbin'e dokunamaz karşı çünkü o bunu kendisi yapmamıştı yanında ki adamlar çok güçlüydü ve Changbin yakalanması,bir süreliğine Amerika ya gitmişti...

Seungmin,Chan'ın babasına sadece Changb'in yerini bulursa ona hemen ulaşmasını söylemişti....

İntikam almak istiyordu onu öldürecekti,...

İki ay sonra

Seungmin bu olayı hala atlatamamıştı,işi gücü bırakmıştı sadece yaşayabileceği kadar yiyip iciyordu ve kafası hep allak bullaktı...

Lee know,Seungmin'in ebimde kalırken bir gece onun rüyasında bunları söylediğini görmüştü:

Chan hani beni bırakmayacaktın hani hep beraber kalıcaktık şimdi sen yoksun. Benim kalbim çok acıyor Chan çok..... o piç kurusunu öldürüp intikamını alıcam sevgilim ....

Lunaparkta Başlayan   Aşk, chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin