Nisja e nje viti te ri shkollor eshte gjithnje e sikletshme per Erniosin duke qene se personaliteti i tij introvert e ka patur te veshtire pershtatjen me shoqerine .Interesante eshte menyra sesi ai kalon neper keto veshtiresi por,vjen momenti edhe qe tejkalohet cdo limit. Prinderit e tij jane njerez te rendesishem ,te ashtuquajtur persona me rendesi socialo-politike .Nje baba i gatshem per te sakrifikuar gjithcka vecse per te marre titullin e shumepritur te presidentit e nje mama e cila e di mire gjithe historine.
-"Mirmengjes Ern,si je zgjuar?"-pershendet motra e vogel ,e vtmja qe interesohet vertete per te .Te dy ishin te dashur nga prinderit megjithate,e motra dihej se duhej me shume.
Ne tryeze prisnin te ulur per te ngrene prinderit ,zoti Astrit dhe zonja Lindita,te dy te veshur klas dhe elegant pavaresisht se thjesht do te hanin ne shtepine e tyre ,si zakonisht.Per Ernios kjo ishte qesharake per mos te thene absurde .Prandaj ,teksa zbriste me ngadale shkallet ,mezi mbante te qeshuren nga situata edhe pse e dinte qe duhej te ishte sa me serioz.
-"Ky djale nuk eshte hic ne rregull,shih si qesh me veten ",i thote zoti Astrit te shoqes me seriozitet.
-"Rendesi ka qe eshte zgjuar mire ,dje ne mbremje mezi e bindem per kete te sotmen",ia kthen zonja Lindita me nje buzeqeshje qe shprehte shprese ,duke prere me thike e me pirun ushqimin.
-"Ke te drejte ".-"Erdhem ne",me entuziasem therret Alesia,motra e vogel.
-"Ndersa pershendesin me dashuri te motren ,kthehen drejt Ernios me fytyre krejtesisht ndryshe".
-"Mirmengjes edhe juve ",pershendet ai me ftohtesi,si per t'ja kthyer me te njejten monedhe.I gjithe mengjesi kishte grimca absurditeti sipas mendesise se tij.Biseda ne lidhje me fushatat e shumta politike ,kritikat mbi armiqte politike te te atit dhe vendimi per te birin.
Ky i fundit i vuri piken muhabetit.
-"Sot do te shkosh tek shkolla e re ,nje shkolle me konvikt brenda ,e rehatshme dhe per me teper do jesh larg thashethemeve te shperndara neper internet",shpjegon zoti Astrit .
-"Fakti qe une putha shokun e ngushte nuk ka te beje me ato thashetheme",ia kthen Ernios me ashpersi.
-"Mos fol me teper ,perndryshe do ma neverisesh akoma me shume ,ti s'je ashtu.Ata thjesht duan te me bejne komplot politik mua ,kaq".-"Ne rregull,ashtu e leme",ia kthen i biri pa e pare ate ne sy.
-"Ashtu eshte ,ne te kundert do kete pasoja ".- keshtu u shpreh zoti Astrit nen petkun e burrit te serte te shtepise.
Zonja Lindite nuk guxonte te fliste per aq kohe sa e dinte te verteten e te birit.
Mengjesi perfundon ashtu ,me ate shije te hidhur qe la diskutimi apo debati midis tyre.Degjohet nje zile ,treguese se dikush kerkoi te hynte ne ate shtepi.
-"Duhet te jete shoferi,bej gati cdo send tendin,ato qe do te mbeten do t'i nise po ai ",urdheron zoti Astrit te birin.Si zakonisht ,cdo mengjes mbaronte me pershendetjet dhe takimet perpara se te largoheshin femijet per ne shkolle.E sotmja ishte ndryshe,urdheri per te qendruar te ulur ende ne ate tryeze pa bere ze e pa vepruar ,pa takuar te birin e vellain,kjo dhimbte shume per Ernios.
Ai e ndjente se gjerat nuk do te ishin me si me pare por,nuk ndihej fajtor .Tashme ,kishte ardhur momenti qe e zakonshmja te perballej me te jashtezakonshmen.
YOU ARE READING
Ata/Ato
RandomI detyruar nga rrethanat ,Ernios do te largohet nga vendlindja per t'u shperngulur ne nje shkolle te re ku e rendesishme eshte te mbijetosh.Perballe tij qendrojne bashkemoshataret ,nje nder ta edhe Arditi i cili mund ta shpetoje ose ta fundose mikun...