Yazar hakkında :)

1 0 0
                                    

Merhaba ben Fatma😊16 yaşındayım ve 11.Sınfım. Lakap olarak genelde Feride ismini kullanıyorun ama Haruka chan/sama olarak seslenebilirsiniz. Bu benim ilk hesabım ve hikayem değil. Malesef bir olay yüzünden öbür hesaba erişim sağlayamıyorum buradan hikayelerime devam edeceğim.

Gel gelelim Roman'a

Cinayet romanı olarak yazılıp da dramaya dönen bir hikaye...
Bu hikayeyi aslında yazarken aklımdan çok şeyler geçti.Senaryo olsun,karakterler olsun aklımda daha vahşet şeyler vardı.Ben öyle sanıyordum aslında.. okuduğumda pek de vahşet içermediğini gördüm ama gene 16 yaş üzeri canlarım. Yani 18'lik olmasada bu yaş aralığına hitap ediyor diyelim.Hikayedeki kişiler gerçektir ve sadece adları değiştirilerek hikayeye uyarlanmıştır.(Jacke ve Mike hariç). Hikayedeki Johanna aslında benim real halimin çizim versiyonudur.Sadece ad değişikliği vardır. Astha ve Lilia'da arkadaşlarım ve onların karakterleri. Hikayenin biyografisinde belirttiğim gibi 2.seri'nin bir kısmını arkadaşla yazdık. Gelelim hikayedeki çizimlere, çizimler tamamen bana aittir.Bir iki çizimde evet base(kalıp)lerden yardım aldım onun dışında diğer çizimleri tek tek elimle çizdim.
Şimdi diyeceksiniz, bu bölümi yazmandaki amaç ne?. Aslında açıklama gereği buldum sadece :) tabi kimse burayı okumaz onu biliyorum. Kim neden?,ne işine yarasın ki değil mi?

Umarım yardımcı olmuştur. İyi okumalar

KUSURSUZ CİNAYET 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin