החלטתי לעשות פרק יצורים למיקרה ומישהו רוצה לדעת יותר על היצור שלו, ולוודא את הכוחות של כולם לפי הכוחות. וככה גם אי אפשר להוסיף כוחות כלשהן שאני לא מסכימה🙃.
👁️אלה שכבר עשו את הטפסים שלהם לבדוק שכל מה שרשמתם שם תואם למה שכתוב פה ואם לא לשנות.👁️
מצטערת ממש שזה ארוך בטירוף אבל זה שווה כל רגע של קריאה , באמת שיש פה מידע מהמם ותודה רבה רבה להרבה אנשים שעזרו לי (סורי על האי תיוג פשוט אני לא זוכרת במדוייק מי עזר ולא בא לי לפספס אף אחד אז מעדיפה ללא תיוג 💖.)
אבל אני חייבת להודות למישהי אחת ספציפית שעזרה לי ממש עם חצי מהדמויות פה.
riah215 תודההה ריושש
רשימת היצורים-
מכשף
עילית
אנשי זאב
פיות
אנשי חתול
אלפים
בנות ים
ערפד
בן כלאיים
שד
יטי
שדונים
זומביים-------------------------------------------------
מכשף/ה-
יצור הנראה כמו בן אנוש, אך בעל כוחות על טבעיים.
המכשפים הם בעליי כוחות על טבעיים שונים.פירוט הכוחות ודברים כלליים על מכשף/ה:
°טלפתיה- דיבור באמצעות מחשבה עם עוד יצור.
°קריאת מחשבות- בשונה מטלפתיה, המכשף בעל כוח זה יכול לקרוא את מחשבותיו של היצורים ,ללא ידיעתם או עם ידיעתם.
°הזזת דברים בעזרת המחשבות או בשמו האחר טלקינזיס(אין פירוט לזה, פשוטו כמשמעו).
°תזוזה ממקום למקום באמצעות כישוף.
° ארבעת כישופי העולם- אש, אדמה, מים ואוויר( מים קשור לקרח, אש ללבה ,אדמה לכל הצמחים פרחים וכו', אוויר לטמפרטורות)
°למכשפים יש חוש שישי, יש לו אינטואיציה להרגיש אם אותו מעשה הוא טוב או שלא ממש(לא בטוחה לגבי הכוח הזה, אבל אשאיר אותו פה למקרה ותירצו להוסיף אותו אבל זה יהיה קביל לאחר שיעברו כמה זמן בתוך הלימודים, כלומר הכוח יהיה אפשרי לשימוש רק כשיקבל תעודה שהוא מתקדם)
°המכשף יכול להפוך את עצמו לדברים (4 דברים ביום)
° למכשף יש יכולת רפואה מדהימה, לכל מכשף יש את היכולת הזו אבל נמוכה ובסיסית אלא אם כן זו המומחיות של אותו המכשף.(למכשף יש יכולת ריפוי אך כמו שאמרתי, מכשף שהוא לא מכשף ריפוי לא יכול לרפא יותר מאדם אחד ביום, ומכשף ריפוי יכול שלוש ביום והוא ישר ירדם בסיום השלושה)
°שינוי כוח צבירה(נוזל, גז, מוצק) של משהו.
°שינוי בסיסי במראה- יכולים לשנות את העניים השיער הבגדים.המראה של המכשף/ה:
מכשף- שיערם יכול לשנות את צבעיו, לרוב עיניהם בצבעים מיוחדים, נראים כמו בני אנוש רגילים אך יהיה בהם משהו שונה מבני האנוש.מכשפה- בעלת שיער צבעוני, עניים בצבעים מיוחדים, נראות כמו בנות אנוש אחרות, לשיערם יש כוח צמיחה בלתי רגיל.
( זהו מראה שרוב המכשפים דומים לו אך כמובן שיש יוצאי דופן🙃).
*יש דבר כזה מכשפי אלמנטים אבל יש אחד בכל דור (אי אפשר להשתמש בו עכשיו)*ולסיכום המכשפים הם דומים לבני אנוש אך עם כוחות מיוחדים, אופיים נחמד בכללי אך תלוי במכשף הספציפי אותו אתם פוגשים.
יש בדור אחד מכשף יסודות העולם ולו יש את היוכלת דיבור עם החיות.
-------------------------------------------------
ערפד/ית-
יצור הנראה כמו בן אנוש אך חיוור מאוד ובעל שניים צדדיות מאוד מאוד חדות.
ערפדים הם רגישים לשמש אך בראפ הם לא יהיו רגישים כי יהיה להם חריטה מסוימת שעוזרת להם.
ערפדים בעלי כוחות מועטים אך לא פחותים.