החוקים של הפנימייה+מידע כללי

112 5 5
                                    


*בבקשה לציית לחוקים ואם אתם לא מצייתים אז לפחות להודיע לי לפני שאאשר*
לחוקים:
1. שעת כיבוי אורות שעה 1:00
2. השכמה 7 וחצי , שיעור מתחיל ב9 ואוכל ב8 ורבע.
3. יהיה הסבר איך ניראת הפנימייה.
4.יהיה הודעה בה יהיה רשום השעה אז בתחילת כל פרק תיצטרכו להגיב בנקודה כך תקבלו את עדכון הזמנים.
5. תצטרכו לחכות שאגיב את כל המקומות שיהיו בפרק עד שאגיד שתוכלו להגיב לא להגיב כלום
יהיה נשפים כל כמה זמן.
6.חגיגת חגים (ליל כל הקדושים, פסחא משוכלל ועוד חגים מומצאים)
7. כל המעוניינים בליהיות מורים ,לפנות אליי.
8. כל שאלה לפנות אליי ,אשמח לענות.
9. תכנונים כמו התעללויות, חטיפות או הבאת דברים מבחוץ וכדומה, להודיע לי בפרטי או בתיוג לפני שזה יעשה.
10. מוות של דמויות גם כן להודיע לי לפני כדי שנחשוב על דרך אחרת .🥰
11. שישה ימים לומדים 6 או 7 שעות וביום השביעי יהיה גיוון, פעם יום משפחה, טיול עם מורה מקצועי, יום חופשי, יום לימודים קצר 3שעות או 4.
12. המקום שינה יהיה בנוי מ-3 קומות, קומה שלישית זו קומה קסומה לדברים מיוחדים(לבואם של משפחות הוא הופך לחדרים, לנשף הוא הופך לחדר הלבשה וכו')שניה בנים ,קומה ראשונה של בנות.
ביום החופש שיהיה לכם תוכלו יום לפני לישון ביחד עם בני זוג או אחרים בקומה של הבנים, אבל זה יהיה רק בימי החופש.
13. מכיוון שיש דמויות חדשות ודמויות ותיקות אז יהיה יום היכרות ארוך שבו החדשים ישלימו פערים עם הותיקים ולאחר היום הזה יתחיל הלימודים, כל שאלה על מה היה ליפני אשמח שתשאלו אותי אבל בכללי לא קרא הרבה בראפ הקודם זה היו שבועיים שהיה בהם פעם אחת מלחמה קטנה אבל נהיו זוגות בראפ שזה קל להבין תוך כדי אז סך הכל הוא חדש.
14.מערכת ללימודים תגיע כל פרק בין השיעורים יהיה:
ספורט,
15. גילאים של דמויות 16+ ולא מעל 22.
16. לגבי כמות דמויות לשחקן זה יהיה רוב הסיכויים 3 לאחד אבל אם יהיה ביקוש לעוד אאשר.
17. אין דברי טכנולוגיה למעט טלוויזיית סרטים.
18. אין יציאה מהפנימייה אלא אם כן יש אישור מהמנהל.
19. המנהל נימצא במשרד שלו אך אם הוא לא שם אז  אפשרי להשאיר הודעה בשבילו אצל המזכירות.
20.לשים טריגרים לפני תגובה שיכולה להעיר טריגרים.
21.
איך משחקים ברולפליי?:
אוקיי אז איך משחקים:

משחק תפקידים, זהו ספר שנכתב על ידכם! טוב , לא בדיוק על ידכם , אבל אתם תהיו חלק מהסיפור . אז איך זה עובד באמת? משחק התפקידים מתנהל כך : אני כותבת עלילה בפרקים , ואתם מגיבים בתגובות מתחת לכל תגובה , או מגיבים תגובה חדשה , בפרק הראשון תגיבו תגובה לכל אחד מהדמויות שלכם.

ככה התגובה תלך:
השם של הדמות שלכם
אחר כך מה אתם עושים , וכשאתם מעוניינים לדבר אתם שמים גרשיים בהתחלת המשפט ובסופו לדוג' -
"שלום אני .... ואני אוהבת לטייל"
וכשאתם חושבים אתם עושים גרש אחד בהתחלה ובסוף לדוג'-
'אני חושבת ...'
כשאתם מעוניינים לתת הערות או להתכתב בינכם הכותבים את שמים סוגריים()
וכשאתם מעוניינים לתקן משו לשים שתי כוכביות בתחיל התיקון-**

זהו לכרגע תודה רבה על ההקשבה והקריאה חשוב ביותר שתיקראו את הפרק ומי שקרא נא לשלוח לי 👌
אם יש שאלות פה או בפרטי❤️❤️

School of Magical CreaturesWhere stories live. Discover now