Altın Günü

651 80 149
                                    

Kısır istiyom hadi altın günü yapalım

🎀

Annemin evi süpürme sesi ile misafirlerin yakında geleceğini anlamıştım o yüzden söylenmeye başlamadan hızlıca mutfağa gitmiştim.

Dün annem sayesinde tüm yiyecekleri yapmıştık geriye kalan tek şey de tabaklara koymak oluyordu. Sarma, kısır ve kekleri aynı tabağa sunum olarak ayarladım.

Bir kaç tabak daha yaptıktan sonra kapı çalmıştı. Kapıyı açmaya gittiğimde herkes gözleri ile beni tarıyordu. Aralarından bir kadın "Bu çocuk benim damadım olacak!" diye bağırınca diğerleri de kavgaya girmişti.

Kapıda kadınlar kavga ederken biri aralarından girerek içeri gelmişti. Gelen kişi Heesung'tu. Riki ve Jungwon'un dediğini yapıp bugün düzgün bir konuşma başlatacaktım.

"Günaydın. Hoş geldin." demiştim güler yüzle.

"Günaydın." diyerek gülümsemişti o da.

Elimle salonun yolunu gösterip kavga eden kadınları birbirinden ayırmak için aralarına girmiştim. En sonunda kavgayı bırakıp içeri girmişlerdi.

Aradan geçen bir saatin ardından karşılıklı koltuklarda kadınlar ben ve Heesung'u esir almıştı. Heesung çaıyını içmeye çalışırken ben de kısırımı yemeye çalışıyordum daracık yerde.

"Hatice'nin kızı var ya Fatma. Gecen evlenen. Gerdek gecesindeyken adam gitmiş demişki ben erkeklerden hoşlanıyorum."

Heesung çayını püskürtmüş kahkaha atmaya başlamıştı. Benim de kısırım boğazımda kalmış öksürerek gülüyordum. Kadınlarda bu halimizi görünce bize gülmeye başladılar.

"Bayan Sim size şimdiden söyleyeyim Jake'i ben kızıma istiyorum."

Heesung yanındaki kadın 'hadi ya' bakışı atıyordu ki çok geçmeden benim yanımdaki kadın da "Bayan Lee ben de Heesung'u istiyorum. " demişti. İkimizinde fikri sorulmadan kızlarına mal seçiyorlardı sanki.

Kadınlar tekrardan kavgaya girince annem ortaya o kadar kötü bir şey söylemişti ki Heesung yine boğulmuştu o derece.

"Şöyle yapalım Jake ve Heesung'u almak için altın verin. En fazla kim verirse ikisini de size veririm."

İkimizde şaşırmış bir şekilde birbirimize bakıyorduk.

"Bir saniye. Ya ben Jake'i istiyorsam?" Deyivermişti Heesung.

"O zaman sen de altın ver be. Benim öyle bedavaya verecek oğlum yok."

"15 tam altın koyuyorum ve oğlunuzu kendime istiyorum!" Diyerek ayağa kalkmıştı hiddetle.

"Verdim gitti!"

Annem son sözünü söylediğinde Heesung beni kolumdan tuttuğu gibi dışarı çıkarmıştı. Dış kapıyı kapattığı gibi kahkahalara boğulmuştu.

"Ben olmasaydım ikimizide tanımadığımız insanlara veriyorlardı."

Elim ile alnıma vurup "Hayır gerizekalı. Bu haraketin yüzünden senin annen de benim annem de ikimizi sevgili sanıyor." demiştim sinirle.

"Ee?"

"Ne ee?"

"Bilerek yaptım zaten?"

"Ney?"

"Bilerek sevgili sansınlar istedim."

"Ha sen diyorsun ki Jake kalpten git."

"Evet böyle diyorum. Ha ne?" ne olduğunu yeni kavrayan Heesung kollarının arasına düşen bir Jake görmeyi beklemiyordu.

🎀

Ne yazdigimi ben de bilmiyorum o yuzden sorgulamayin

09.08.22  15.16

Komsu Cocuklari•HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin