Деякі ночі створені для більшого

145 18 2
                                    

Оригінал some nights are for more https://archiveofourown.org/works/29853576

Авторка  femme_ecrivain

Мітки: #секс #рольові ігри #натяки на невірність #читати до кінця

***

Вона змінює свою зовнішність чарами задовго до того, як потрапляє до паба. Це маґлівський заклад у тихому районі, але їй краще бути обачною. Міністру магії не варто так ризикувати.

Вона цілеспрямована, серйозна, працьовита вдень, і є такою ж протягом більшості ночей. Зрештою, у неї є діти, про яких треба піклуватися, і чоловік, якого потрібно любити. І вона любить його, любить їх усіх, і це навзаєм. Її життя щасливе, і вона щаслива в ньому.

Але деякими ночами...деякими ночами вона потребує більшого.

Зараз кінець серпня, і вона відчуває, як легкий вітерець огортає теплом її шкіру, коли вона поправляє свою облягаючу сукню, ще раз перевіряє чари, а потім поштовхом відчиняє двері. Як тільки вона заходить всередину, то одразу помічає його. Він виділяється в натовпі, його важко не помітити і, звичайно ж, він ніколи не обтяжуває себе маскуванням зовнішності. Він просто сміється, коли вона намагається запропонувати це.

— Я, сам, в маґлівському пабі? — глузує він. — Навіть якщо хтось і побачить мене, хто цьому повірить?

І навіть їй важко сперечатися з його твердженням.

Щоб змінити власну зовнішність, вона накладає майже ідеальні чари: ледь помітні, ​​але дуже ефективні. З ними не так багато клопоту, як з багатозільною настійкою, і вони викликають набагато менше незручностей. Щоразу вона використовує новий образ — частково з обережності, але переважно через те, що хоче випробувати його. Він ніколи не помиляється. Він завжди впізнає.

— Я знайду тебе серед будь-якого натовпу, і неважливо, як ти виглядатимеш, — тихо прошепотів він одного разу, торкаючись її шкіри. — Всередині ти все одно залишаєшся собою. Все одно моєю.

Вона здригається.

Він випрямляється, помітивши її, у сірих очах спалахує вогонь, коли він проходиться поглядом по її новій зовнішності. Вона неквапливо прямує до бару, похитуючи стегнами, стискає губи і помічає, як тінь усмішки торкається його вуст, коли вона, кліпаючи віями, замовляє у бармена сухий мартіні з оливками.

Деякі ночі створені для більшогоWhere stories live. Discover now