Why?...

54 2 0
                                    

Baldi barged into fast food restaurant like his ruler barged into childrens ass  cheeks...( That doesn't sound right )...The principal and the Baldi clone gasped and looked over at Baldi. Baldi sobbed and screamed " YOU CHEATING SNAKE YOU!!!!! " The Baldi clone gasped and yelled " I WANT TO SEE THE PRINCIPAL NOW!!! YOU WHERE TOO BUSY HAVING NORMAL BODILY FUNCTIONS INSTEAD OF GIVING ME ATTENTION!!! 😭😭😰 " The principal gasped as he watched the argument escalate, he put his crusty ass finger up and said " EEENNNOUUUGGHH!!!!! " The Baldis both gasped and looked at the principal. The principal looked at both of them and said something they could've never thought of... something very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very unexpected ....

Baldi x Baldi Where stories live. Discover now