138 10 2
                                    

Çok uzaksın bana ne kadar yüzüme yaklaşsanda, çok adaletsizsin bana  kadar görgüsüz olsamda, çok acımazsız ban hayat ben kendi silahımla öldürücek kadar, karasızım belki arsız sadece endişe veya nerde bilebilirsin ki , nefes mi? şu gögsümü dolduran hava mı? sensiz bomboş orası, yaşamak mı? sensiz bir anlamı yok ki, göremiyorus değil tengen sen beni görmek istemiyorsun sadece bir kaç saniye ve bütün duygularım seninle ama inkar etmek senin elinde, sevgi,seviç,huzur seninle ama sen yoksun benimle. Çok mutlusundur umarım çünkü ben değilim, gözlerim kan aglıyor korkudan değil hüzünden....

Sadece şu dedi bana babam "Klanla anlaşma yaptık seni Uzui'nin oglu ile evlediricez" Sen olmadıgını biliyordum tabi gögsüm sıkıştı kalbim parçalandı, sen be kadar görmesen, duymasan,söylemesen bile ben söylemek istiyorum tengen seviyorum seni tanıştıgımızdan beri abla kardeş falan olara mı gördün beni? Yoksa biliyor muydun seni sevdigimi ve bu yüzden mi bakmadın yüzüme bilmiyorum.. Yarın galiba Klan bizi çagrıyor evlenmeye gidiyorum ama aslında cenaze törenine gidiyormuşum gibi hissediyorum.. Yardım et bana tengen yokoluşumu izlemek istemiyorum...

Şimdi ortda alınacak
bir intikma vardı işte

Sevdigi kadından aldıgı
mektubu cebine koydu

Sesizce nefes aldı
eşlerine baktı

3 kadın mektuptaki yazanı biliyordu
ve seni kurtarmaya geliyorlardı

Ve bir daha yüzünü görmek istemedigi kardeşini topragın altına koymaya geliyordu tengen.....

(Bana böyle final mi olur demeyin ben yaptıysam oluyomuş😎)

ひみつʰⁱᵐⁱᵗˢᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin