Tanışma

262 21 10
                                    

Bu hikayede daha önceden animede geçen çoğu olay değiştirilmiştir. ÖRN: Akakuro tanışma sahnesi.

İyi Okumalar.

Yazar'ın Anlatımıyla

   Kuroko sabah saat 5 gibi uyanmıştı. Bugün doğum günüydü ve kimsenin hatırlamayacağını bildiğinden erkenden evden ayrılarak biraz yürümek istemişti. Üstünü giydi ve sırtına çantayı geçirdi. Dışarı çıktığında hafif çiseleyen yağmur ve yağmurun toprakla buluşmasıyla yayılan o koku ile karşılaştı. Sakince içine çekerek sallana sallana okula vardı.

  Kahvaltı yapmadığından guruldayan karnını doyurmak için biraz ötedeki cafeye yürüdü. Daha açılmamıştı. Somurtarak bir banka oturdu ve cafeyi beklemeye başladı. Bu sırada önünden geçen siyah ve lüks araba üstünü yerde birikmiş suyla kirletti.

"Hadi ama bugün doğum günüm!"

  Sinirle söylenip yerinden kalktı. Az önceki araba biraz ileri park etmişti. Kuroko tam arkasını dönecekken kapının açıldığını gördü. Kızıl bir çocuk araçtan inip içindeki söföre bir şeyler dedikten sonra kapıyı kapattı. Araba hızla oradan uzaklaşırken aynı formayı paylaştığı çocuğun buraya geldiğini fark etti.

  "Neden okulun önünde inmedi ki?"Diye aklından geçirdi çocuk. En sonunda boş verip hızlı adımlarla okula girdi. Soyunma odasındaki dolaptan temiz giysi aldı ve üzerine geçirdi. Sabah sabah kimse yokken basketbol oynayabilirdi.

Zaten insan olduğu zamanda da onu görmüyorlardı ama...

  Beceriksizce potaya top gönderiyordu. Bir ara smaç basmak istedi, çünkü Aomine hep yapıyordu ve hoşuna gidiyordu. Sonra vazgeçti. "Ben kim smaç basmak kim?" Diye düşündü.
 
  O oynarken spor salonunun kapısı hafif aralanmıştı. Dalgınlıktan fark etmedi mavi saçlı çocuk. Kızıl onu izlemeye başladı. Sonra elindeki öğrenci kimliğine baktı.

Kuroko Tetsuya

??/??/????

  Çocuk kimlikteki tarihle birlikte durdu; bugün onun doğum günüydü.

"Kuroko Tetsuya?"

  Kuroko aniden donup sesin geldiği yöne cevirdi gozlerini. Sesin sahibi ona doğru gelmekte olan üstünü kirleten çocuktu.

"Uhm, siz kimsiniz ve ismimi nereden biliyorsunuz?"

"Okula gelirken yerde kimliğini yerde buldum. Al."

  Kuroko şaşkınlıkla kimliği alıp cebine attı.

"Teşekkür ederim."

"Neden bu kıyafetleri giydin?"

  Mavi saçlı çocuk şaşkın ifadesini düzeltti.

"Az önce üzerimi arabanla kirlettiğin için olabilir mi?"

  Kızılın kaşları yukarı kalkmıştı. Onu fark bile etmemişti oysa. Yola baktığından emindi. Hem... araba mı demişti o az önce?

"Beni gördün mü gelirken?"

"Evet. Siyah bir araba-"

İmparator'un Gölge'si Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin