İlaçlar

181 21 21
                                    

Sinirliydim.

Hem de çok sinirli.

  Akashi'ye çocukluğumdan beri aşıktım ve onun eşcinsel olduğunu da bilen tek kişi bendim. O zamanlar en yakın arkadaşı olduğum için bir tek bana söylemişti.

Fakat ben ona benim de eşcinsel olduğumu söylemedim.

  Ondan hoşlandığımı... Hayır, onu deliler gibi sevdiğimi ona belli ettirebileceğim ne varsa yaptım.

Fakat o beni arkadaşı olarak gördü.

  Ve şimdi aptal bir çocukla birlikte olduğunu, hatta onu kucağına aldığını görmek beni delirtiyor.

O APTALI KUCAĞINA ALIRKEN BENİ SIRTINA ALIYORDU!

  Onu hak eden tek kişi benim. Geçici bir heves yüzünden onunla birlikte, bunu ona göstereceğim.

Akashi benim olacak.

•••

  Akashi ve Kuroko birlikte okula gelmiş, gün boyu birlikte vakit geçirmişlerdi. Yine antrenman yapmışlardı ve Kuroko yorgunluktan ölüyordu.

Ama mutluydu.

  Akashi, Kuroko'ya onu sevdiğini söyledikten sonra Kuroko anlık bir şok yaşamış, kalbi olduğundan bin kat daha hızlı çarpmıştı. Bunu hisseden Akashi ise çocuğa gülüpseyip "Kabul et veya etme; artık benimsin Tetsuya ve bu asla değişmeyecek." Demişti.

Kuroko, Akashi'ye itaatsizlik edemezdi.

"Hey, Akashi! Hâlâ çalıştırıyor musun?"

"Gördüğün gibi."

"Biraz sal çocuğu ya! Baksana ne kadar yorulmuş."

"Seni ne zamandan beri ilgilendiriyor Aomine?"

"Seni ne zamandan beri ilgilendiriyorsa o zamandan beri. Hatta daha öncesinde bile ilgilendiriyor olabilir."

  Akashi sinirini saklıyordu. Kuroko'nun onun bu halini görmesini istemiyordu.

"Ne var neden geldin?"

"Seninle görüşmek isteyen bir çocuk var."

"Kimmiş o?"

"Tanımıyorum. Böyle lila saçlı biri."

"Lila saçlı mı?! İsmini söyledi mi?"

"Hmm... Max miydi neydi."

  Akashi donup kalmıştı. Tetsuya ile aramı bozacak bir şey çıksın istemiyorum diye geçirdi içinden. Gerekirse durumlarını tehdit eden herkesi yolundan kaldırabilirdi.

Lakin şimdi sakin kalması lazımdı.

"Tetsuya."

  Nefes nefese koşan çocuk durdu. Arkasını döndüğünde Aomine'yi görünce el salladı. Aomine çocuğa güçlü bir gülümseme gönderdi. Akashi çocuğun Aomine'yi arkadaşı olarak gördüğünü biliyordu, yine de rahatsız olmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 04, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İmparator'un Gölge'si Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin