Çağan Efe ak: 18 yaşında üniversiteye geçti bu sene ailesi uzakta yaşıyor kardeşi yok , durumları normal arkadaşları: Deniz ve yağız. Küçüklük aşkı vardı hep beraber geziyorlardı, ama o bir gün ortadan kayboldu onu bir daha hiç görmedi arkadaşıda aynı Deniz, yağız, çağan ve o iki kız hep beraber gezerlerdi...
Yağiz kılınç: 18 yaşında üniversiteye geçti bu sene, ailesiyle yaşıyor ablası var, durumları normal, arkadaşları: çağan ve Deniz, çağan gibi aynı sorunu var
Deniz erayvaz: 18 yaşında üniversiteye geçti bu sene, ailesiyle yaşıyor, durumları normal arkadaşları: çağan ve yağız, çağan ve yagizin çok sorunları olduğu için hep onların yanındaydı..
Leya kirşan: 18 yaşında üniversiteye geçti bu sene, ailesiyle yaşıyor, 1 tane kardeşi vardi oda oldu, çok zengin bir kız, arkadaşları; Tuana ve arda, küçüklük bir aşki vardı onu çok seviyordu, ailesi yüzünden yurt dışına taşınmak zorundaydı, Amerika'ya gittiğinden beri çok değişti parasını göstermeyi seven birisi herkes onu kötü bilir ama içinde bir melek, iyi kapliğini kimse bilmez arkadaşları hariç
Tuana naz tiryaki: 18 yaşında üniversiteye geçti bu sene, ailesiyle yaşıyor kardeşi yok, oda Leya gibi zengin birisi, arkadaşları: Leya ve arda, onunda küçüklük aşki vardi, oda Leya'nın ailesi ve kendı ailesi yurt dışına gittiler, oda değişmeye başladı, biraz ailesinin yüzünden zenginliğini göstermeye başladı
Arda kalaycı: 18 yaşında üniversiteye geçti bu sene, arkadaşları: Leya ve Tuana, oda zengin bir çoçuk, Leya'yı ve Tuana'yı Amerika'da tanıştı, onları kardeşleri gibi görür çok korur onları, yakında her şeyi mahvedecek...
Melek kılınç: 19 yaşında üniversite ikiye geçti, ailesiyle yaşıyor kardeşi yağız, durumları normal, kardeşini ve onun arkadaşlarını çok korur, o olaydan beri kardeşine çok düşkün, hiç bir kızla çıkmasını itemez onu kimse üzmesindeye..
Pelin kirşan: 30 yaşında Leya'nın annesi, kızına çok düşkün bir anne, Leya küçükken onun iyili için onu uzaklara götürdü tiryaki ailesiyle, belkide boş boşuna götürdü bilemeyiz, leya'dan çok büyük bir sır saklıyor...
Ahmet kirşan: 33 yaşında Leya'nın babası kızına çok düşkün birisi her istediğini yapar, karisıyla Leya'yı uzaklara götürdü, oda Leya'dan büyük bir sır saklıyor...
Ceren tiryaki: 30 yaşında Tuana'nın annesi kızına çok düşkün, oda kirşan ailesi gibi Tuana'yı uzaklara götürdü onun iyili için..
Furkan tiryaki: 34 yaşında Tuana'nın babası kızına çok düşkün, Tuana'yı çok sever..
(Diğer oyuncuları sonradan diziye Katacağım)