Sevgilimm 🤍
hadi ama
beni benden kaçıp
kendini tuvalete kilitlemek için
mi çağırdın?Siz
bebegim
sevismek icin daha erken
😺Sevgilimm 🤍
mesajlasirken hic oyle demiyodun
ama?Siz
o ayri simdi bosverSevgilimm 🤍
iyi tamam :<
bibiySiz
YAA TRIP MI ATCAKSINSevgilimm 🤍
evetSiz
ya kiyamam amaKilidi açtığın anda Jean'ın seni kucağına alıp yürümesini beklemiyordun. "Noluyo lan" dediğinde Jean kıkırdayıp seni yatağa bıraktı ve "Bilmiyorumkiii" dedi. Jean birden dudaklarına kapandığında ittirip "sevgilim kendimi henüz hazır hissetmiyorum" dedin.
Jean "Y/N 1.5 yıldır çıkıyoruz farkındasın değil mi?" dediğinde Jean'a sırtını dönüp "özür dilerim daha unutamadım..." dedin. Jean bıkmış bir yüz ifadesiyle derin bir nefes alıp "pekala üzgünüm sana bunu tekrar hatırlatmak istemezdim ben gitsem iyi olur" diyerek yataktan kalktı.
Peşinden gidip bileğinden tutup durdurdun "Jean özür dilerim..." dedin. Jean sana dönüp yüzünü avucunun içine aldı. içten ve samimi bir şekilde gülümseyerek "bebeğim senin bir suçun yok kendini ne zaman hazır hissedersen" dedi ve burnunun ucunu öptü.
'Jean gibi bir erkek arkadaşı elde edecek ne yapmıştım? Neden onu sürekli üzmek zorundaydım? Neden herşeye rağmen beni seviyordu ki ben onun için yetersizim. İğrenç bir kız arkadaşım' diye düşündün kendi kendine ancak bu düşüncelere daha fazla kafanı takıp Jean'ı üzmek istemiyordun bu yüzden derhal bu düşünceleri kafandan atıp konuştun "Sevgilim geç içeri otur sen, ben ikimize çay koyup geliyorum." dedin.
Çayları koyduğunda içeri gidip oturdun aranızda bir sessizlik vardı. Sen yine Jean'ın gönlünü nasıl alacağım diye düşünürken Jean konuştu "Y/N Mikasa ile konuşacağım" dedi. Bu sefer cidden öleceğim sanırım diye düşündün. Ablanında kustuğunu öğrenip üzülmesini istemiyordun.
"Jean sakın asla olm-" cümleni yarıda kesip Jean yine konuştu "itiraz etme güzelim lütfen iyiliğini istiyorum" dedi. İtiraz edip yine onu üzmek istemiyordun. "Pekâla..." demekle yetindin.
OF Y/N YI DEPRESIF YAZIYORUM YA HANI SANKI CRINGEMIS GIBIME GELIYO IMDAT