0.5

184 22 16
                                    

Jean's pov

Siz
Mikasa

Baldız 🐸
?
birşey mi oldu

Siz
1-2 saat sonra ...' gel
Y/N hakkında bir konu varda

Baldız 🐸
çok mu önemli

Siz
Y/N'nin sağlığı senin için
ne kadar önemliyse
o kadar önemli

Baldız 🐸
peki tamam
15:00'da orda ol
Yoksa bütün kemiklerini tek tek
kırarım
tamam?

Siz
tamam ya sakin

Baldız 🐸
iyi

1 saat sonra
Hala Mikasa'yı bekliyordum ne zaman gelecek bu kız? diye düşünürken geldi ve karşıma oturdu. "Evet, seni dinliyorum neymiş bu kadar önemli olan" dedi.

"Öncelikle Y/N'nin bir süredir fazla zayıflamış olduğunu farketmişsindir" diyerek başladım söze "aslında farketmedim hep bol giyiniyo ve yanımda asla giyinmez zaten o ayrı mesele" dediğinde "farkettirmemek için elinden geleni yapıyor demek..." diye düşündüm.

Mikasa "neyse ne söyleyeceğini söyle de gideyim işim var" dedi bu kızın bu kadar umursamaz olmasına cidden ayar oluyorum. "Ah, peki Y/N kendini kusturuyor ve bu ciddi bir mesele ablası olarak ona biraz destek olmanı istiyorum sonuçta o senin kardeşin değil mi? Onun için herşeyi yaparsın. Doğru mu düşünüyorum?" dememle gözlerini sonuna kadar açarak bana baktı. "B-ben... kilo takıntısı olduğunu biliyordum ama kendini kusturduğunu hiç farketmedim. Demek bu yüzden yemekten hemen sonra son ses şarkı açıp lavaboya gidiyormuş" dedi üzülmüş surat ifadesiyle.

"Tamam şuana kadar olan olmuş sakin ol ve şimdiden sonrasına bak" diyerek sakinleştirmeye çalıştım fakat dinlemiyordu. "Hadi ama ben nasıl bir ablayım cidden kardeşimin gözümün önünde eriyip gitmesini hiç mi farketmedim" dediğinde aklındaki üzüntü ve karmaşayı anlayabiliyordum.

"Tamam yeter bu kadar Y/N'ye bir doktor randevusu aldım herhangi bir sağlık sorunu var mı diye kontrole gideceğiz ona göre sonrasında psikolog randevusu almayıda düşünüyorum." dediğimde kafasını masadan kaldırıp bana baktı ve "Jean... teşekkür ederim." dedi. "Sorun değil. Herneyse kalkalım artık" diyerek sandalyeden kalktım ve hesabı ödemeye gittim.

Eve gittiğimde Y/N'ye yazdım fakat mesaj gitmemişti. Aradan bir saat geçti iki saat geçti yinede mesaj gitmedi. Evden dışarı çıkmayan bir kızın nasıl interneti olmayabilirdiki yada nasıl telefonu kapalı olabilirdi. Aklımı daha fazla sorularla yormamak için Mikasa'ya yazdım

Siz
Mikasa Y/N iyi mi?
yazdım ama mesaj gitmedi

Baldız 🐸
sorun yok uyuyakalmış

Siz
peki tamam teşekkürler ✔︎✔︎

𝟓𝟎𝟓 // Jean KirschteinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin