1. Bölüm

165 7 4
                                    

Merhaba, ben soobin. Lise 4'e gidiyorum. Annem ve babam ayrı. Annem başka bir adamla Romanya'da. Babamda işi yüzünden her ay farklı ülkeye gidiyor, bense tek sırdaşım olan Sunha'yla kalıyorum.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Sabah Sunha'nın üzerime atlamasıyla değil uçmasıyla uyandım

Sb: Ağğh! Kızım napıyon ya karnım gittii
Sh:İnsan gibi uyandırmayı denedim ama olmadı. Neyse gel hadi güzelliğim kahvaltı hazır

Kalkıp okul formamı üzerime geçirdim ve aşağıya indim.
☟︎︎︎Okul formaları☟︎︎︎

☟︎︎︎Okul formaları☟︎︎︎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahvaltıyı ettik

Sh: Soobin hadi geç kalıyoruz!
Sb: Geldiim

Hızlı adımlarla Sunha'nın yanına indim ve yürümeye başladık. Yol boyunca kulağıma kulaklığımı takıp Bangtan Boys'un şarkısı olan ''Blood sweat tears" dinlemeye başladım. Gerçekten koyu bir Army' dim. Biasımı sormaya bile gerek yok, Tavşan dişleriyle kalbimi alan Jeon Jungkook. Sunha'da BTS'e bayılır ama kendisi bir Stay. Onunda BTS biası Park Jimin. Dalgın bi şekilde yürürken bi adama çarptım ve kulaklık kulağımdan fırladı.

Sb: Ay kafam! Çok pardon beyfendi
A: Sorun değil küçük bayan

Bianda dikkatim sokaktaki kızlara gitti. Çok garip davranıyorlardı, kimisi biriyle konuşuyor gibi, kimisi birine dondurma yediriyor gibi davranıyordu.

A: Ah sanırım bu davranışlar çok dikkatinizi çekti. Merak etmeyin bunlar deli değil sadece Bangtan Boys'la konuşuyorlar.
Sb: Nasıl yani?

Elindeki gözlüğü gözümüze taktı

A: Şimdi tekrar bakın lütfen

Tekrar baktık ve... Gerçekten Bangtan boys burdaydı! Ama nasıl? Gözlüğü çıkarınca ortadan kayboluyorlar??

Sh: Bu nasıl mümkün olabilir!?
A: Bu bir çeşit yapay zeka.

Yalan yok baya şaşırmıştım. Saate baktım ve dersin başlamasına 8 dakika kaldığını görmemle gözlerim fal taşı gibi açıldı. Hemen koşmaya başladık. Yetişebilmiştik.

𝑶𝒌𝒖𝒍 𝑪̧𝜾𝒌𝜾𝒔̧𝜾

Sunha ile eve geldik tam kapıyı açıyorduk ki kapının önünde 2 tane hediye kutusu gördük. Alıp içeri girdik. Babamdan gelmişti. Üstünde bir not vardı "Sevgili kızım soobin, umarım iyisindir. Geçen seferki doğum gününde burda olamadığım için özür dilemek adına sana ve Sunha'ya bunları aldım. Umarım seversiniz, görüşmek üzere." kutuyu açıp baktım, yok artık. Bu kadarıda raslantı. Babam bize Bangtan boys'un oyununu almıştı (Okula giderken çarptıkları adamın denettiği oyun yani) ama lensli olanından. Hemen gözümüze taktık. (Oyunun dedikleri" O" olarak gösterilecek)

O: Hoşgeldiniz. Lütfen adınızı ve soyadınızı söyleyiniz.
Sb: Park Soobin
Sh: Kim Sunha

Sonra karşımıza BTS üyeleri çıktı.

O: Lütfen bir karakter seçiniz.

Tabikide kimi seçeceğim belliydi.

Sb: Jeon Jungkook
Sh: Park Jimin

Anında karşımda Jungkook'u gördüm.
Cidden çok tuhaf bir his. Ve konuşmaya başladı.

Jk: Merhaba Soobin! Ben Jeon Jungkook. Sanal erkek arkadaşın. Sen ne istersen ikiletmeden yapabilirim.
Sb: Merhaba Jungkookie! Bana oyun hakkında bilgi verebilir misin?
Jk: Tabiki. Bu oyuna herzaman gelebilirsin. Sana gerçektan yanındaymış gibi hissettiririm. Bana dokunabilirsin hologram gibi elin içimden geçemez.
Sb:Hmm peki teşekkür ederim

Oyunu biraz test ettikten sonra lensleri çıkarıp tekrar kutusuna koyup yattım. Yarın okula o lenslerle gidecektim. Çünkü sınımın tüm kızları kullanıyordu. Bu oyunun EXO, SKZ gibi versiyonlarıda çıkmıştı. Neyse pijamalarımı giydim ve yatağa yattım

 Neyse pijamalarımı giydim ve yatağa yattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kız Soobin değil bu arada sadece pijama.)

Uyuyamıyordum. Aklıma Jk'un dedikleri geldi ve hemen oyunu kaptığım gibi lensleri taktım gözüme. Sonra kapıdan içeri Jungkook girdi.

Jk: Soobin? Bir sorun mu var?
Sb: Şeyy
Jk: Hadi ama Güzelim söyle
Sb: Uyuyamıyorumda.. Yardımcı.. Olabilirmisin?
Jk: Ahh tabiki de gel bakalım

Jk Yatağa oturdu ve kafamı göğüsüne yasladı. Ona sarılmamı sağladıktan Sonra şarkı söylemeye başladı.

And if somebody hurts you, I wanna fight
But my hands been broken one too many times
So I'll use my voice, I'll be so fucking rude
Words they always win, but I know I'll lose
And I'd sing a song, that'd be just ours
But I sang 'em all to another heart
And I wanna cry, I wanna learn to love
But all my tears have been used up
On another love, another love
All my tears have been used up
On another love, another love
All my tears have been used up
On another love, another love
All my tears have been used up, up

Ciddien sesine aşık olduğum kişi uyuyabilmem için bana şarkı söylüyordu. Ve bu beni mutlu etmişti, gerçek olmasa bile. Gözlerim yavaşça düşmeye başladı kalkıp lensi çıkardım ve gözlerim sonunda kapandı.

Bangtan boys // JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin