"Parka gitmeye ne dersiniz?"
"Olur yaşasın"dedi alaz bende uydum artık onlara parka geldik alaz oynuyordu bizde bir banka oturduk
"Azra herşey bitti zannediyorsun ama bana bunun hesabını vereceksin yıllarca oğlumu göstermemenin ne ne demek olduğunu"
"Cenk oğlumu benden alma ne diyorsun sen "
"Azra ben acımasız mıyım saçmalama bir çocuk annesiz bırakılır mı ben öyle biri miyim "
"Cenk seni gördüğümde ilk kendimi hazırlamaya çalıştım bak bu hafta söyleceğim böyle olacak falan derken böyle oldu "
"Azra ben zor bir dönemden geçiyorum gerçekten çocuğum sandığım kız üvey çıkıyor "
"Cenk o nasıl oldu?"
"Bu rüzgar aylarca karnında yastıkla falan bana numara yapmış sonra adamlarından birine öyle söylemiş demiş parayı kabul edecek çaresiz bir aile bulun bulmuşlar sözleşmişler aile çocuklarını vermek istememiş evleri kerpiç den gibiymiş yani çok zor durumdalarmış öocuğunuza iyi bir eğtim hayatı vereceğiz çocuğunuza böyle bakacağız şöyle bakacağız size de para vereceğiz ev vereceğiz iş vereceğiz bunlar tamam diyor adama iş olarak bizim korumalık görevimizi veriyor adam cemreye çok büyük bir sevgiyle bakıyordu bazen ağlarken bulurdum onu karımı özledim derdi bir baktık meğerse böyle durum var adamların durumu düzeldi işte çocuklarını aldılar helalleştik vedalaşırken ağladık ikimizde"
"Zor olmalı çok zor "
"Gayet zordu fazlasıyla azra alaza bunu nasıl söyledin babası olduğumu"
"Alaz seninle tanıştıktan sonra senden bahsetmeye başladı keşke ortak benim babam olsa falan sözcükleri etmeye başladı sen bu durumu öğrendikten sonra karşıma oturttum ve söyledim o da zaten seni istiyordu"
"Ömer kötü mü davranıyor?"
"Daha bir kere bile bağırmamıştır sadece kuralcı davranıyordu sıkı yönetim gibi öyleydi yani "
"Azra kimlik yeniletmek için ben DNA testi yaptırdım yanlış anlama bunlar evraklar yarın sabah halledebilir miyiz"
"Tabi "
"Gerek yok dna testine bana göre herşey belli zaten tipi duruşu herşeyiyle ben"
"Öyle çok benziyorsunuz"
"Azra biz ayrıyız ama alaz bundan etkilenecek şimdi olaylar çok sıcak alaz pek düşünmüyor ama"
"Düşünüyor cenk her gün soruyor anne herkesin anne babası beraber siz neden ayrısınız Ömer amca ile aynı evdeydiniz benim arkadaşlarımın anneleri babaları bir ben babamı istiyorum babamla ve senle yaşamak istiyorum diye çok zırlıyor"
"Azra biz birleşiyoruz alaz için ama alaz bu sıcaklığı hissedemiyor alaz eminimki herşeye şüpheci bakıyor bize karşı "
"Ne yapmalıyız cenk bilmiyorum senin düşüncen ne?"
"Normal anne babayı aratmamak için evlenip kendimize ailemize güzel bir ev tutup oturmalıyız alaz aile mahrumu olmamalı"
"Evet haklısın ama cenk şöyle bir durum var annemler babamlar sana çok sinirli "
"Neden"
"Nedenini düşün"
"Haklılar gönüllerini nasıl alırım bilmem ama almalıyım"
"Sen düşüneceksin"
"Evet bu fikri ailelerimizle paylaşalım sonra konuşuruz "
"Tamam " dedi alaz yere düştü koştuk hemen
"Alaz alaz korkma annecim ayağa kalk"
"Babacım dikil sen yarana bir bakalım ağlama oğlum bir kazaydı bu"dedi alaz ağlayarak ayağa kalktı dizine pansuman gerekiyordu
"Tamam oğlum ağlama pansuman yapalım geçer"
"Tamam gel bakalım" dedi cenk alazı kucağına aldı eczane bulduk girdik pansuman yaptılar
"Annecim gel yüzünü yıkayalım" dedim yüzünü yıkadım
"Çok mu canın acıdı oğlum"
"Acıdı"
"Bak ben küçükken evimizin yanındaki parkta sen gibi oyun oynuyordum salıncaktan düştüm çok acıdı hatta o yaranın izi duruyor bak göstereyim" dedi aynı yerden yaralanmışlardı bu o kadar değişik bir detaydı ki
"Pantolonun buruştu baba"
"Buruşsun ne olacak ben size bir kebap ısmarlayayım mı ne dersiniz"
"Olurr"
"İşlerim var"
"Anne ya öff"
"İyi tamam haydi" dedim güzel bir mekana geldik
"Hoş geldiniz abim vay yenge ve çocukla gelmişsin donatın sofrayı ne veriyim abime "
"Hüso kardeşim bana önden bir mercimek çorbası olsun ama az sen ne istersin canım" dedi bana canım
"Ben çorba almayayım adana dürüm var mı?"
"Var yenge"
"Tamam adana dürüm istiyorum "
"Soğanlı soğansız"
"Soğanlı olsun ama soğan sumaklı olsun kokusu çıkmasın"
"Tabi iyi anlıyor yenge kebaptan"
"E tabi iyi anlar"
"Oğlum sen ne yersin?"
"Urfa"
"Tamam"
"Abim çorbadan sonra?"
"Bende adana dürüm alayım"
"Tamam içecek?"
"Ayran olsun hepimize"
"Tamam dır sülo ne dedim kardeşim donat masayı hayde" dedi antep şivesi vardı iyi tanırım
"Anne sen kebaptan iyi mi anlarsın"
"Hemde ne anlar biliyor musun ?"
"Ben 1 ay adanada kaldım 1 ay urfada 1 ay da Antep'te kaldım "
"Çok güzel "dedi kebaplar geldi yedik kalktık cenk bizi eve bıraktı
"Çok teşekkür ederiz kesene bereket "
"Afiyet olsun ne demek mutlu edebildiysem sizi"
"Çooookkk" dedi alaz arabadan indik cenk kucakladı alazı öptü alaz da ona sıkı sıkı sarıldı
"Baba sen bizimle gelsene böyle akşam üçümüz yatsak ben size sarılsam birde senin masalını dinlesem annemin güzel sesli prenses masalı çok güzel belki bize anlatır "
"Oğlum boşversene bak her gün geliyorum ben"
"Hep bana bunu diyorsunuz ben artık çok sıkıldım tüm arkadaşlarımın anne babaları okula geliyor el ele tutuşuyorlar arkadaşlarım hep bana anlatıyor annem ile babamla yattım gece bana masal anlattılar film izledik diyorlar sizi istemiyorum çünkü siz beni sevmiyorsunuz!"dedi ağlayarak eve yürüdü
"Alaz" dedi cenk
"Cenk alaz yanlız kalsın öyle sakinleşir anca bırak görüşürüz "dedim eve girdim annem alaz ile konuşmaya çalışıyordu
"Bırak anne yanlız kalsın biraz"
"Ne oldu kızım "
"Salonda konuşalım anne"
"Tamam kızım" dedi salona geçtik nihan yengem bana 3 haftadır düşman gibi bakıyordu ben içeri girdim bana baktı ters ters dışarı çıkıyordu
"Nihan yenge benimle derdin ne?"
"İşim var"
"Gel konuşalım işini boşver şimdi"
"Azra kızım"
"Siz karışmayın sorun ne yenge çözelim "
"Kardeşimi suçsuz yere içeri attırmandan bahsedelim biraz"
"Azra ne demek bu"
"Nasıl?"
"Anlatayım yoğunluk arasında unutmuşum yenge senin kardeşin rüzgarla iş birliği yapıp silah kaçakçılığı yapıyormuş benimle cenki ayırmaya çalışıyormuş ben saf uyuyorum öyle vatan haini gibi birşey olmuş bak sırf büyüklerime saygımdan küfür etmiyorum burada 1 öhp 2 subay var bak çocuğumun babasını nerede diye ararken bana izini kaybettiren o 3 kere aldatan o ne bekliyordun benden ben buna sessiz mi kalayım"
"O benim kardeşim seni sevdi"
"Bakın beni seven biri beni 3 kere aldatır benim çığlıklarıma krizlerime nasıl dayanır söyle bana "
"Peki arabalarını evlerini yaktıran o eski kocana ne diyeceksin"
"Eline sağlık diyeceğim oh olsun diyeceğim ne dememi beklersin"
"Sen onla bir ilişki yaşadın ya bu kadar nankör olamazsın"
"Ben mi nankörüm ben bak benim çocuğuma sahip çıktı babalık yaptı diye hediyelere boğdum aman eksik kalmayayım aman altta kalmayayım adam bizim için uğraşıyor diye aldattı 2sine de göz yumdum bak "
"Sen nankörsün"
"Nihan kendine gel benim kardeşim var senin karşında bak burada aile büyüklerimiz var "
"Serkan!"
"Nihan sana son sözüm ya çeneni kesip kardeşin adına özür dilersin ya da bize saygın yoksa çıkıp gidersin"
"Özür dilerim!" Dedi gitti
"Azra neden anlatmadın?"
"Abilerim ailem ben büyük bir şoktayım cenkin gelişi bu olaylar ben daha kendime gelip kimseye birşey açıklamadım" dedim düşündüler olayı komple anlattım herşeyi uzun uzun
"Baba anne abi yaman bilmiyorum bana bir söz söylemek düşermi"
"Aaa ayıp ediyorsun kızım sen bu ailenin gelinisin tabiki görüşünü söyleyeceksin"
"Tabiki söyleyeceksin canım"
"Buyur yenge"
"Bu yaşanılanlar alazı etkiliyor canım her gün geliyor bana sorular soruyor anne babalar beraber mi yatarlar gibi sorular ama tatmin olmuyor azra"
"Farkındayım şimdi o konuya geleyim bizim cenk ile düşüncemiz şu yönde cenk ile evlenmek tekrardan alaz için normal evli çiftler nasıl yaşıyorlarsa alaz için bizde yaşayacağız"
"Alaz için"
"Azra son sözü ben söylerim kızım"
"Söyle baba "
"Sizin bir yuvanız yıkıldı 2 kişi tarafından aileniz dağıldı bunu toplamak hemde yıllar sonra kolay mı olacak sen bu gücü kendinde buluyor musun?"
"Baba çocuğum için ne gerekiyorsa yaparım "
"Peki cenki gerçekten sevmediğine yemin et"
"Baba yemin büyük bir şey edemem"
"Sen ömer ile 6 yıl bir evlilik yaşadın hiç sevmedin mi?"
"Hiç herşey alaz içindi"
"Siz ömer ile yalan bir evlilik yaşadınız ama hiç aklına onu sevmek gelmedi mi?"
"Gelmedi "
"Buna yemin et"
"Yemin ederim neyi kanıtlamaya çalışıyorsun?"
"Senin kalbine kimin ikamet ettiğini " dedi babam kızardım
"Ben bu evliliğe onay veriyorum "
"Bende"
"Bizde"
"Güzel oh yani iyi oldu"
"Rahatladın güzel ama Azra 2. Bir şeyde var ya yıkarım ortalığı o adam buraya gelecek bize ilk hesap verecek yarın gelsin yemeğe konuşalım nikah tarihinizide alın bu arada"
"Tamam baba" dedim abilerim de hak verdi izin aldım ve alazın odasına girdim beni gördü arkasını döndü kızarak
"Aşkım bana bak seninle konuşalım"
"Siz beni istemiyorsunuz sevmiyorsunuz"
"Aaa bu ne demek oğlum ya seni sevmez miyiz seni çok seviyoruz bak gel ne diyeceğim sana hem sen bizi sevmiyor musun yoksa"
"Çok seviyorum "
"O zaman "
"Ne diyeceksiniz bana"
"Biz bak babanla tekrar evleneceğiz biliyor musun "
"Yalan"
"Sen benim ne zaman yalan söylediğimi gördün?"
"Hiç bir zaman"
"Eee"
"Bilmiyorum"
"Babanla tekrar evleneceğiz güzel bir evimiz olacak mex i getireceğiz mex Muğla'da ya bak onu evimize getireceğiz bahçemizde bakacağız baban sen ben aynı yatakta yatacağız film izleyeceğiz "
"Bana söz ver "
"Söz annecim söz"
"Yaşasınnnn" dedi boynuma atladı sarıldım her şey senin için alaz her şey emin ol buna
"Oooo sen 1 haftadır duş almıyor musun yoksa ööö çok kokuyorsun"dedim güldüm
"Yaşasınnn banyo" dedi banyo yapmayı çok seviyordu her böyle dediğimde mutlu oluyordu güzelce yıkadım tırnaklarını kestim giydirdim yatırdım yatağına
"Anne cemre nerede?"
"Cemre oğlum anne babasının yanında"
"Babamın kız değil miydi o?"
"Hayır değildi sadece arkadaşının kızıydı"
"Babama baba diyordu"
"İsmini bilmiyormuş cenkin o yüzden baba diyormuş"
"Ne ben biliyorum bak cenk çelen"
"Evet küçük çelen haydi uyu"dedim masal anlattım uyudu kaldı odama girdim duş aldım uyudum cenk aklımdaydı onunla kurduğum hayallerle uyuya kaldım sabah erkenden kalktım çok sıkı bir spor yaptım eve geldim duş aldım kahve içtim kot bir Jean giydim beyaz spor ayakkabılarımı giydim oversize bir tişört giydim düz beyaz önünde spotifay alıntı bir şarkı vardı köfn güneşe dokundum bunu bir takipçim hediye etmişti bana saçlarımı dalgalandırdım odamı topladım biraz bahçede çalıştım bu sarayın dekorasyonlarıyla ilgiliydi herşey çizim yapıyordum sürekli marketlerle uğraşıyordum saat 10 olmuş asel geldi
"Hala napıyon sen burada ya"
"Sence asel"
"Çalışıyorsun"
"Cevabını bildiğin soruyu neden soruyorsun"
"Öylesine"
"Kızım sen ekmeğe mi bastın naptın gece bu ne hal"
"Ay kilo almışım dimi"
"Ya ne alakası var saçların falan üstün başın git bir düzelt kendini samara"
"Halaa " dedi gitti düzgünce giyinip gelmiş saçlarını falan düzeltmiş"
"Heh olmuş"
"Bu gün salaş takılıyoruz demek he bro"
"Evet bro bu gün salaş olayım dedim "
"Bro var ya bir mağaza açılmış müq"
"Asel kanks halanla düzgün konuş"
"Bro benim ana kraliçe gergin"
"Bro senin ana kraliçe senin ananı bellicek sen sus bence"
"Asel geliyo 5 kardeş"
"Tamam anne ya" dedi güldüm
"Bro benim saçlar nasıl" dedi inadına leyla yengemde çıkardı 36.5 topukluyu asel içeri kaçtı
"Deli kız bu deli"
"😂 "Dedi ben alaza bakmaya gittim alazın odasına girdim yanaklarını öptüm
"Annecim haydi kalk kahvaltı hazır"
"Tamam anne ne giyeyim?"
"Senin kararın"
"Tamam anne " dedi çıktım odadan o banyoya girdi kahvaltı sofrasına oturdum abilerimi ilk defa iş kıyafetleri ile evde görüyordum
"Yaman abi hayırdır bizim evde özel harekatlık bir durum mu var"
"Ya giyceğim kıyafetin üzerine çay döküldü "
"Sen abi?"
"Bana da orada giyip çıkarmak zor geldi "
"Haydi üç kardeş sizin fotoğraflarınızı çekeyim"
"Ben düzgünce giyinip geleyim öyle"
"Ne gerek var böyle bile ışıl ışılsın"
"Aynen öyle " dedi abilerim fotoğraf çekindik hesabımda paylaştım cenk aradı valilikte buluştuk alazın kimliğini düzelttirdik alaz berk çelen oldu artık evlendirme dairesine girdik yıllar sonra evraklar elimizde
"Hoş geldiniz buyrun"
"Hoş bulduk bunlar evraklarımız"
"Sizin ilk evliliğiniz mi?"
"Hayır 2. Kere birbirimizle evleniyoruz"
"Ayrılma sebebi?"
"Terk edilme ama öyle değil"
"Evrakta terk edilme yazıyor bu terapistlik bir durum ilişki terapistine gideceksiniz rapor getireceksiniz bende kabul edip gün vereceğim"
"Nasıl ya"
"Evet 2. Evlilikler de böyle oluyor"
"Tamam madem" dedik kalktık yönlendirme ile terapist odasına girdik olan bitenleri anlattık
"Sizin gözlerinizde hala o aşk var gözlerinizde bir nefret kıvılcımı dahi göremiyorum sırf 2 kişi yüzünden yuvanız yıkılmış çok zor başınıza gelenler ama siz hala karşımda dimdiksiniz ve bu çok güzel aşk çok güzel şey yaşayabilene veya yaşatabilene Azra hanım sizde ya bir daha aynısı olursa korkusu var bunu görüyorum cenk beyde de endişe var bunları aşmanız için yalnız kalmalısınız"
"Nasıl yani "
"Daha çok vakit geçirmelisiniz siz çok güçlü bir aşk yaşamışsınız ben hala bu kıvılcımı gözlerinizde kelebekleri midenizde aşkınızı kalbinizde görüyorum sadece kabullenmiyorsunuz bu durumu kabullenin ve mutlu bir evlilik yaşayın çocuk eğer bu mutluluğu hissetmezse garip kalır" haklıydı çok haklıydı
"Size bir ödevim var sizi her şeyin başladığı yer muğlaya gönderiyorum 2 gün veriyorum size aşkın alevlenmesine sebep olan okulunuzu işte bizim başlangıcımız dediğiniz şirketinizi evliyken yaşadığınız evi her yeri gezmenizi istiyorum"
"Tabi doktor bizde işsiz güçsüz insanlarız "
'ya dediğim olur ya da rapora onay vermem"
"Peki o zaman"
"Peki" dedim
"Okey fotoğraflar videolar istiyoruz"
"Öff"
"Öff yok istiyoruz"dedi çıktık odadan
"Bu saçmalık neydi şimdi "
"Harbi öyle ne yapacağız"
"Gideceğiz artık "
"İş çıkarttırıyorlar yeminle " dedi
"Cenk ailem seni bu akşam yemeğe davet ediyor "
"Neden?"
"Bu kararı açıklarken bunu söylediler bana cenk karar senin gelirsin veya gelmezsin"
"Gelmemek ne demek davete icabet etmek gerek gelirim tabiki"
"Anladım "
"Azra hazırlan yarın çıkalım yola tamam mı?"
"Yarın sakinlerin konseri var yanlız cenk gitmeden şuradan 2 adım atmam"
"Bu kadar diyorsun"
"Bu kadar diyorum cenk ayrıca yangından mal kaçırır gibi evlensek oratada ev yok sizin aile ile daha konuşmadık bu oyuncak mı yangından mal mı kaçırıyorsun"
"Kız kaçıracağım az kaldı"
"Öff cenk öfff"
"Öfff deme bana ya"dedi
"Haklıyım gayet haklıyım beni delirtme"
"Haklısın anladık aaa ev de ev "
"Eve bırak beni "
"Peki azra hanım zaten işim vardı"
"Ne işin vardı?"
"Sizi ne ilgilendirir?"
"Haklısın "
"Öyleyim"
dedi eve bıraktı
"Çok sağol"
"Rica ederim" dedi içeriye girdik
"Hala ne oldu"
"Neymiş 2. Evliliklerde terapist olacakmış o onay vermeden olmazmış nah olmaz ya ver izni evlenek ne uğraştıyorsun bizi ya "
"Ee ne dedi?"
"2 gün muğlaya gidecekmişiz eskileri yad edip barışacak mışız"
"Sen 2 günde cenk abiyle bıçaklarsınız siz birbirinizi "
"Aman kan çıkmasın" dedim burak geldi
"Azra hanım sizi biri bekliyor "
"Kim?"
"Sadece sizi görmek istiyor"dedi evden çıktım bahçeye geldim ralli yaptığım kadın vardı
"Azra hanım geç oldu araba mevzusu buyrun araba anahtarınız arabanız sözüm söz dür "
"Teşekkürler çay kahve ikram edeyim"
"Yok sağolun işlerim var" dedi ısrar ettim burağa silah işareti yaptım masa altından sonra hız anladı ki arabada bomba gibi birşey var mı kontrol et
"Siz ne iş yapıyorsunuz?"
"Ben güzellik merkezi sahibiyim merkezleri daha doğrusu"
"Ne kadar güzel"
"Sağolun siz?"
"Ben iç mimarım ,grafik tasarımcıyım şarkıcıyım"
"3 meslek he"
"Eve gayet zor ama eğlenceli "
"Güzell "dedi ben kart vizitimi uzattım
"İhtiyacın olursa ara adın neydi?"
"Banu bu da benim kart vizitim"
"Tamamdır araba için teşekkür ederim"
"Rica ederim güle güle kullan" dedi burak geldi elini düz hale getirdi bu temiz anlamına geliyordu misafiri uğurladım arabaya baktım araba mor mavi yeşil hologram gibiydi mordu yeşildi çok şıktı
"Burak koleksiyona 16. Bebek eklendi arabalarla ilgileniyor musun?"
"Tabiki azra hanım 2 günde bir tamirci temizlikçi çağırıyoruz her şeyine baktırıyoruz"
"Güzel" dedim eve girdim babam geldi
"Nereden geliyorsun baba?"
"Camiden bu gün cuma ya"
"Allah kabul etsin baba"
"Camide cenk de vardı "
"Cenk?"
"Cenk tabi beni görmedi en öndeydi o arka sırasındaydım herkes dağılmaya başladı o hala dua ediyordu hemde ağlayarak "
"Ağlayarak mı?"
"Evet bende ellemedim " dedi şaşırdım ağlamasına
"Daha bir yakışıklı olmuş traş olmuş saçını başını düzeltmiş şık giyinmiş gelmiş güzel kokular sıkmış "
"O öyle prensiplidir bilirsin "
"Bilirim ama kendine bakmış yani neyse azra zarife gel buraya"
"Buyrun beyim"
"Bu akşama misafirimiz var donatın sofrayı"
"Tamam beyim ' dedi alaz geldi
"Anne biz oyun oynuyoruz yeğenlerimle"
"Aferin oğlum size "dedim sarıldım yanaklarını öptüm geri gitti
telefon geldi
"Alo azra abla show tv ekibi geldi şirkete seninle röportaj yapmak istiyorlarmış"
"Şimdi mi?"
"Evet "
"Öff ama yani ya ben gelesiye kadar 2 saat olur nasıl olacak?"
"Biz bekleriz diyorlar"
"O zaman şöyle yapalım sen oyala birşeyler ikram et olur mu ben geliyorum"dedim kapattım eve girdim hızlıca mor blazer takımımı giydim siyah önü fiyonk siyah topuklu ayakkabımı giydim siyah bir saat taktım eklem yüzükleri taktım oje sürdüm makyaj yaptım saçlarımı dalgalandırdım yana attım saç spreyi yaptım odamdan çıktım nihan yengemle yan yana geldik umursamadım kolumu tuttu
"Ne o cenke mi gidiyorsun uç prenses"
"İşim var yenge sonra sataşırsın"
"Ne olacak işin gücün cenk sen gibi insanların işi anca erkek olur"
"Ne demek istiyorsun açıkça söylesene terbiyesiz"
"Orosbu gönüllüsün diyorum sen busun diğerini bırakır diğerins koşulsuz gidersin diyorum"
"Kardeşin de tescilli onlardan dı genetik sizde onların kadını erkeği olmaz gen işte bulaşıyor insana bana laf edeceğine benim namusuma şerefime sülale olarak kendi içinizdeki insanlara iyi bakın seninle uğraşacak vaktim yok"dedim
"Bana baksana sen"
"Hooop! Ne oluyor"
"Sen karışma Asel "
"Karışırım yenge sizi dinliyorum yeter be hala sen git işine"
"Sonra görüşeceğiz " dedim
"Burak hangi araba hazır?"
"Yeni araba azra hanım"
"Tamam getir hemen" dedim getirdi içine bindim hemen hızlıca trafiksiz sokaklardan gide gele ulaştım asansöre bindim kata geldim
"Azra hanım buradalar sizi bekliyorlar "
"Okey haydi eda tipim düzgün mü?"
"Eveet "
"Tamam" dedim
"Hoş geldiniz beklettim kusura bakmayın"
"Ne demek olur bazen öyle başlayalım mı röportaja "
"Tabi" dedim hazırlanılan ortama geçtik oturduk kayıt başladı
"Merhaba azra hanım nasılsınız?"
"İyiyim sağolun siz nasılsınız?"
"Bende çok iyiyim teşekkür ederim sizinle 6 yıldır görüşmüyoruz meşgulsün her daim bizde habersiz gelelim dedik olaylar bu sıralar karışık"
"Evet karışık olaylar var"
"Evet azra hanım şöyle bir soru ile başlayayım 6 yılda ne değişti?"
"İş hayatım , aşk hayatım,medeni halim,evim,maddi durumum,şirket sayım,çocuğum oldu"
"Anladım büyük değişiklikler 3 hafta önce bir durum ortaya çıktı küçük alaz berkin oğlunuzun cenk beyin oğlu olduğu ortaya çıktı"
"Şöyle açıklayayım ben size tüm olayları anlatayım herkes kimin ne olduğunu öğrensin cenk ile bizim 2 düşmanımız vardı rüzgar ile poyraz ben bacağımdan kurşunlanıp hatta hatırlarsınız hafızamı kaybetmiştim biz cenk ile evlendik Güzel bir evlilik yaşıyorduk 4 ay olmuştu birden bire cenk terk etti beni şok yaşadım ömer kılınç ortağım arkadaşça yaklaştı bana destek oldu bayılmam ile hastaneye gittik hamile çıktım bu çocuk doğacak babası sorulacak ortada cenk yok "
"Ay ciddisin"
"Ciddiyim ömer ile oyun oynayalım dedik ve öyle bir evlilik yaşadık bütün bu terk edilme planları benle evlenme planları ömer ve rüzgarın başının altından çıkıyormuş meğerse sen azrayı al ben cenki ticari sözleşmeler evlilik sözleşmeleri falan varmış cenkim beni terk etme sebebi tehdit ben canımla tehdit ediliyorum rüzgar tarafından şu şu adrese gelmezsen azra ölür tehditler tehditler cenk gidiyor ya benimle gelirsin ya da azranın işi biter cenk de terk etme numarasını kullanıyor ve biz o gün darmadağın oluyoruz ömerle oyun bir evlilik yaşadık sadece kağıt üstünde bir nikah işledik alaz için ömer 3. Defa aldatınca boşandık ve bitti "
"Of of çok kötü ya gerçekten gdçmiş olsun"
"Sağolun"
"Azra hanım peki cenk bey bir kaç gündür beraber gözüküyorsunuz"
"Cenke bu durumu söyledim alaz için birleşip konuşuyoruz hala "
"Çok güzel şu an hayatınızdaki düzen nasıl?"
"Ailemle yaşıyorum istanbula taşındılar oğlumla ilgileniyorum işlerimle uğraşıyorum "
"Azra hanım siz Zengin bir yapıya sahipsiniz sizin paranız maddi durumunuz iyi diğer kadınlar elmaslar pırlantalar yakutlar takarken siz onlara harcayacağınız parayı nereye harcıyorsunuz"
"Arabalarıma"
"Nasıl?"
"Bana zümrüt yakut altın hazine getir umruma takıp kabul etmem ama bana jant getir efendim araba ver onlar benim için en büyük hediye "
"Bir kadının araba sevgisi he"
"Öyle efendim"
"En çok tercih ettiğin araba markası ne?"
"BMW çok seviyorum o markanın arabalarının motoru çok güçlü ferrari var bugatti var Porsche var "
"Tam bir araba bağımlısısınız ya mükemmel peki hobileriniz neler?"
"Ben karakalem çizmeyi çok severim müzik dinlemek. Bir tutku yani boks yapmaya bayılırım"
"Siz diyelim çok sinirlisiniz kızgınsınız üzgünsünüz açıkçası kötü hissediyorsunuz kendinizi nasıl sakinleştirirsiniz"
"Arabama binerim en yakın deniz neresiyse giderim otururum dalga sesleri deniz kokusu beni rahatlatır eğer çok sinirliysem boksa başvuru yaparım saatlerce spor yaparım"
"Eskiden yüzüyordunuz bodrumda hep sizi yüzerken buluyorduk"
"O günler geride kaldı "
"Neden?"
"Balık gibi yüzen ben unuttum yüzmeyi altı yıldır ben ayağımı suya sokmadım"
"Neden?"
"Muğladan istanbula geldik işler güçler derken ben daha tatile çıkmadım"
"Evet evet hiç göremedik sizi ,azra hanım boks sizin için ne?"
"Boks benim için bir tutku"
"Peki azra hanım boks hayatınızın neresinde işe yaradı"
"Mesela bu ülkede kadın olmak zor ne yalan söyleyeyim metroda otobüste her yerde bir taciz konusu var mesela 6 sene önce arabamda arıza çıktı yolda dedim otobüsten yararlanayım durakta dikiliyorum yanımda bir genç kız var gayet giyimi düzgün hani savunuyorlarya bizi kıyafetleriyle kışkırtıyorlar diye Bahane kabul değil yani kızı kesiyor kız rahatsız otobüse bindik otobüs bomboş bir adam var ben varım kız var kız korkuyor adam yanına oturdu pis kelimeler etmeye başladı kıza dokunmaya kalkıştı kız bağırdı ayağa kalktım 2 yumruk 1 tekme ile adamı pert ettim saldırmaya kalkınca bacağına sıktım sonrası hapis eğer orada ben olmasaydım o kız taciz edilmiş o adam elini kolunu sallaya sallaya geziyor kızda aklını kaybetmiş ve ölmüştü belkide o ona travma olarak kalacaktı kimseyi sevemeyecekti "
"Gerçekten ülke bu halde kötü bir durum sonuç ne oldu"
"Ben hapiste tabi 1 gün kaldık"
"Kaldık?"
"Cenk de o zaman aynı şeye benzer birşey yaşamış aynı parmaklıklar ardındaydık"
"Çok kötü olmuş gerçekten"
"Evet malesef şöyle bir söz vardır erkeklerin 7 aklı 1 nefsi vardır kadınların 7 nefsi 1 aklı vardır kadınlar 1 aklı ile 7 nefsine sahip çıkarken erkekler 7aklı ile 1 nefsine sahip çıkamaz"
"Çok doğru bir söz gerçekten yaşadığınız bu zorluklar düşman çlar ayrılıklar size zarar verdi mi?"
"Yaşadıklarından ders çıkarırsın ya bende çıkardım insanlara her şeyin bedelini en erken zamanda ödetmeyi öğrendim saf olmamayı öğrendim aşkın güzel birşey olduğunu ama alkın için hep savaşman gerektiğini öğrendim kimseye güvenmemeyi öğrendim bunları öğrenirken de yoruldum savaşmaktan kaçmaktan artık işim hariç her şeyi saldım hayat akışına göre ilerlesin artık benimde dinlenmeye ihtiyacım var oğlumla ailemle vakit geçirmek istiyorum"
"Azim, çalışma,savaşma,ile iş dünyasında ve aile içindeki davranışlarınızla disiplininizle bu günlere geldiniz 6 yaşında bir oğlunuz büyük bir markanız ve büyük parçalanmayan bir aileniz var inanın ki tüm dünya sizi böyle biliyor bizde böyle bilmeye devam edeceğiz çünkü siz hep o kararlı kadın hep o azimli kadın savaşmaktan korkmayan ailesi için sevdiği adam için oğlu için işi için adalet için dünyayı yakan kadın olacaksınız ve bizde bunu bağıra bağıra herkese yayacağız "dedi gözümden bir yaş süzüldü
"Güzel görüşünüz düşünceleriniz beni duygulandırdı"
"Doğruyu söylemek boynumuzun borcu ki ayrıca cenk beyle röportaj yapacağız sizden sonra cenk beyle "
"Güzel güzel "
"Peki azra hanım kolunuzdaki dövmeler nedir?"
"Kollarımda 2 dövme var harry potter dünyası daniel radcliffe ve tom felton imzası Griffindor slytherin binalarının logolarını yaptırdım imza gününe denk geldik bende imzalattırdım dövmesini yaptırdım "
"Başka dövmeniz var mı?"
"Yok ilk dövmelerim bunlar benim acılı bir süreçti ama sonu güzel bitti "
"Çok anlamlı güzel dövmeler azra hanım ben sizin davranışlarınızı cenk beye benzetiyorum bu aşkınızda bu yüzden alevli olabilir "
"Aşk bitti artık sadece alaz için görüşüyorum o da beni sevmiyor o da aynı düşüncelere sahip benle "
"Anladım peki Azra hanım bizi misafir ettiğiniz için konulara açıklık getirdiğiniz için teşekkür ederiz"
"Ben teşekkür ederim tüm kalbimle"
"İyi günler " dedik kameralar kapandı cenk geldi
"Kusura bakmayın geç kaldım sanırım"
"Cenk senin ne işin var burada ?"
"Seni ziyarete gelmiştim ayırdır"
"Ayrın yolu bayırdır be ya röpörtaş yapıyoruz ne hayırdır pardon ayırdır"
"Cenk bey hemen sizi alalım"
"Beni?"
"Röportaj "
"Acil mi ?"
"Evet"
"Geldim"dedi koltuğa oturdu çantamı aldım
"Azra gelirken çikolata alayımmı?"
"Çiçekte yaptır birde iste istersen "
"O günlerde gelecek "dedi çıktım eve geldim üstümü değiştirdim
"Annneeee"
"Oğlum mis kokulum "
"Seni çok özledim "
"Bende seni meleğim " dedim sarıldım özlüyordum oğlumu hemde çok
"Oğlum akşam baban gelecek ben mutfağa yardım edeyim tamam mı?"
"Tamam anne"dedi herkes telaşa sarmıştı annem geldi
"Kızım seninle konuşalım mı?"
"Konuşalım anne " dedim salona çekti
"Ne oldu anne"
"Kızım sana görücü buldum"
"Hahahah kimmiş o?"
"Bu babanın arkadaşı kazım vardı ya onun oğlu ferit o da senin yaşındaymış bekarmış "
"Bu trabzonli kasım mı?"
"He o"
"Onun oğlu feritle ben saç baş kavga ederdim tipsizin teki hem anne ben neyin muhabbetini yapıyorum ya "
"Akşama seni görmeye gelecek"
"Çok komik bir daha olmasın anne cenk gelecek" dedim mutfağa girdim
"Hanımlar neler yaptınız"
"Azra hanım kıymalı kol böreği, yaptık yayla çorbası ,mantı yaptık ,patlıcan kebabı yaptık tane tane bir pirinç pilavı yaptık "
"Baklava nerede? İçli köfte nerede sarma nerede"
"Azra hanım aklımıza gelmedi onlar haydi çabuk başlayalım" dedim baklava açtım tel tel 100 kat antep fıstıklı güzel bir içli köfte yaptım zeytinyağlı incecik sarmalar yaptım hanımlar çok yorulmuşlardı hepsini azad ettim baktım saat 7 olmuş odama gittim duş aldım beyaz prenses kol bir elbise giydim gümüş ayakkabılarımı giydim saçlarımı saldım hafif şekillendirdim hafif bir makyaj yaptım alaz geldi beyaz bir gömlek giymiş mavi bir şort giymiş beyaz ayakkabılarını giymiş
"Anne çok güzel olmuşsun"
"Çok teşekkür ederim canım oğlum seni kim giydirdi çok yakışıklı olmuşsun canım oğlum"
"Beni Serkan dayım giydirdi" serkan abim çıktı
"Yeni kreasyon nasıl?"
"Çok iyi abi teşekkür ederim"
"Ne demek rica ederim canım benim"dedi sarıldık
"Azra kusura bakma kardeşim nihan gergin bu sıralar"
"Neyse abi ama görmek istemiyorum onu "
"Neden abicim boşver"
"Bana ettiği kelimeler ağza alınacak gibi değil abi boşver sen yengemle benim aramda" dedim yaman abim geldi
"Hayırdır ne oluyor ben dışlandım mı yoksa"
"Ne demek abi olur mu öyle şey"
"Çok güzel olmuşsun kardeşim "
"Sağol abi "
"Azra bizden cenke çok taviz vereceğimizi sanma bu lafımı unutma"
"Tamam diyeyim ne diyeyim "dedim
"Anne babam ne zaman gelecek çok özledim onu"
"Gelir şimdi oğlum "dedim ah alaz bende özledim çok aşığım ona göğsümü yarıp kalbime baksalar oradaki kelebekler herkese aşkımı anlatır derken kapı çaldı koşarak indim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET 2
Teen Fictionazra nın ve cenkin mutlu giden bir evliliği iş ve aile hayatı vardır işleri gittikçe büyüyor aile ortamı gittikçe mutlu bir hal alıyor herşey düzgün ilerlerken rüzgar ve poyrazın hapisten çıkması onları darmadağın ediyor Azra acaba sizce bir daha a...