Gözlerimi açtığımda kollarım bağlı bir odadaydım. Oda çok soğuktu bu yüzden üşüyordum.
Benim başıma da yalnız bunlar gelir ! Kendi kendime halatı çözmeye çalıştım ama yapamadım. Sıkı bağlamıştılar. Bağırmaya başladım.
Suga: İMDAT BİRİ BENİ KURTARSIN !
X: KES SESİNİ !
Suga: GEL BEN SENİ KESEYİM !
X: CANINA MI SUSADIM KAÇAK HERİF !
Suga: BEN ZATEN ÖLMÜŞTÜM AMA GÖZLERİMİ BURADA AÇTIM !
X: ŞİMDİ BİZE DELİ ROLÜNÜ MÜ OYNUYORSUN ? YEMEYİZ BİZ BUNLARI ASLANIM !
Suga: SENİN GİBİLERE DELI ROLÜNÜ NİYE OYNAYAYIM MAL MISIN ?!
X: EEEE KES SESİNİ !
Suga: Kos sosono.
Cidden bunlar gerizekalılar Yeminle ! Beni buraya böyle bağladılar mallarını çalmamla suçluyorlar.
X: HEY ! SEN BİZİM İMPARATOR'A YAMAN BENZİYORSUN HE.
Suga: HA ?
X: SAĞIR MISIN ?!
Suga: DEĞİLİM SEN OLURSUN SAĞIR !
X: KES BE !
Suga: İŞİNİZE DÜŞÜNCE YALNIZ "KOS BO" DERSİNİZ !
X: SEN SANIRIM KAŞINDIN !
Diyerek odanın kapısını açtı ve içeri girdi.
Suga: EVET KAŞINDIM KAŞISA-
Sözümü bitirmemişten bana yumrum attı.
Suga: Tch bu yumrukların bana bir yararı olucağını mı düşündün he ? Kollarımı açsana seni bir güzel görünüme çevireyim.
X: KONUŞMA YETTİ ARTIK BOŞ YAPMAĞIN !
Suga: Kollarım bağlı olduğu halde bunları yapıyorsun. Aksi taktirde bir b0k bile yapamazsın.
X: OFF NE HALİN VARSA GÖR SENİ KÜÇÜK HIRSIZ !
Suga: YAW BEN HIRSIZLIK YAPMADIM ! NEDEN İNANMIYORSUN ?! BENDE HIRSIZLIK YAPICAK TİP Mİ VAR ?!
X: ÇOK GÜZEL YALAN ŞİMDİ BEN ÇIKIYOR SUS VE SAKİN KAL !
Diyerek odadan çıktı. Cidden bu salaklar çıldırmış olmalı.
Ben buradan kurtulmak için direnmeye başladım. Yanımda kesici bir alette yoktu ki bunları kese bileyim. Halat biraz boşalmıştı. Eğer birazda dirensem çöze bilirim !
Bir süre böyle direndim. Evet ! Sonunda halatı çöze bildim ! Sonunda be ! Ayağa kalktım. Sessiz olmaya çalışmalıyım aksi taktirde duya bilirler. (Suga ile akıl yakıcı bilgiler)
Ama buradan nasıl çıkıcam ki ben ?! Acaba adamı içeri mi çeksem ? Sonra dövüp bayıltırım. Evet !
Suga: HEY ?! BURDA MISIN ? BİR DAKİKA GELSENE !
X: OFF GENE NE VAR !
Çabucak kapının yanına gittim. Kapı açıldığında beni görmüyecekti.
Kapıyı açtı.X: NERDESİN LAN !
Suga: Surprise mother****** (sorgulamayın)
Diyerek adama sert bir yumruk attım. Koyduğum yumruk sert olduğu için yere düştü. Bu fırsattan yararlanmak için adamın üzerine çıkıp ardarda yumruk atmaya başladım.
Adamı etkisiz hale getirdiğimde çabucak çıktım. Yan tarafta sopa vardı. Her türlü olasılığa karşı sopayıda aldım.
Koşmaya başladım. Ama lanet olsun ki, diğer adamlar beni gördüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecekten Geçmişe
ActionBoş yapmayın okuyun müwq yazdım okusanız vazgeçmiyeceksiniz.