Merhaba biz iki arkadaş olarak açtık hesabi
- 𝘣𝘦𝘯 𝘢𝘭𝘺𝘢! 𝘵𝘢𝘯𝚤𝘴̧𝘵𝚤𝘨̆𝚤𝘮𝘢 𝘮𝘦𝘮𝘯𝘶𝘯 𝘰𝘭𝘥𝘶𝘮.
- 𝙗𝙚𝙣 𝙣𝙞𝙧𝙖! 𝙗𝙚𝙣𝙙𝙚 𝙩𝙖𝙣𝜾𝙨̧𝙩𝜾𝙨̧𝜾𝙢𝙖 𝙢𝙚𝙢𝙣𝙪𝙣 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙢.
𝘢𝘭𝘺𝘢: Size başımıza gelen bı olayi anlatıcaz
𝙣𝙞𝙧𝙖: evet hemde çok uzun ama meraklandırıcı bişeyBelki gerçek olduğuna inanmayacak kadar, kurgu gibi bir hikaye olacak.
Veya gerçekten bize güvenip kendi hayatımızda yaşadığımıza inanacaksınız. Buna siz karar verebilirsiniz, bir şey daha var anlatacağımız hayat hikayesini konuşma tarzı içerikli anlatacağız.Biz 2 arkadaştık genelde flört etmeyi sevdiğimiz doğrudur ama bu flört işini en fazla nira anlar , bir gün başımıza flört etmekten böyle işler geleceğini bilmiyorduk..
Bir gün normal bi şekilde oturmuş konuşuyorduk ayla birisiyle konuşuyordu adı Can dı, Can'ın başımıza böyle bir felaket açacağını bilmiyorduk.
Normal bir şekilde Alya Can ile yazişmaya başladi, Can Alya yı bir guruba ekledi ve o gurupda niranin baş belası olacak kişide vardi yani "Alper"
Guruba girince Can birden değişti ağza alınmayacak kelimeler söylemeye başladı, alya guruba nirayi almıştı. Genelde nira bu işlerle ilgilenir, Ve yazmaya başladılar.
Can - sen kimsin? [Dedi nira'ya]
Nira - seni yakından tanıyan birisi kısacası alya'nın arkadaşı.
[Alya olaya girmişti.]
Alya - Can! o nira.
Can - Banane kimse kim!
Alper - Noluyor burda gene ne kavgası çıktı?
Nira - Kavga falan yok. Sadece senin şu Can denen arkadaşın kafayi bozmuş galiba!
Alper - sinirlenme güzelim hallederiz.
Nira - Ben senin güzelin falan değilim!
Alya - PAMXJAMXOAMDU Başına talih kuşu kondu gene nira.
Alper - [sırıtır] hıh evet öyle.
Nira - Alyaa sende başlama, Her neyse, Can işi ne oldu çocuk sustu konuşmaz oldu?
Can - Sizin flörtleşmenizin bitmesini bekliyorum.
Asıl Can Alya'ya tiktok hesabından ulaşır ve bir şeyler söylemeye çalışır
Can- Alya lütfen beni dinle.. Size guruptan yazan kişi ben değilim sevgilim seni kıskandığı için benim yerime konuşuyor lütfen onu aldırma bizi gizli ilişki yaşıyoruz sanıyor. Lütfen ona inanma...
Alya - Can ne diyorsun? ben kime güveneceğimi şaşırdım artık.
Can - lütfen bana güven prensesim..
O sırada gurupta Alper ile nira tanişmişlardi
Alper - guzelim şimdi başkaları aktif olur buralar karışır yazişamayiz ben kendi hesabımı vereyim istek at olurmu?
Nira - tamam ver istek atayım.
Alper - ******* [Instagram ismini verir] buradan yaz bana güzelim.
Nira - Tamam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet
Non-FictionBÖLÜMLER 1• Tanışma. 2• aşk 3• tırsmak, korku 4•gerçekleri öğrenmek..