Hailee: Nem kell köszönöm, kedves vagy!
Diego: Ugyan semmiség, akkor nem tartalak fel legyen szép napod!
Hailee: Köszönöm szépen, neked is!
(Elköszöntek egymástól)
Hailee gondolatai: Szegény srác rendesen neki mentem, még jó hogy jófej volt! Na mindegy, jobb is ha, elindulok anyuékhoz.
(Pár perc múlva, Hailee oda ért a szüleihez)
Cheri: Szia Lányom! Miújság nem Naillel kéne lenned ma?
Hailee: De, csak *sóhajtott* valami van vele...
Pete: Már megint?
Hailee: Igen, olyan furcsa mostanában, mondtam hogy lesz egy ilyen producer találkozó és elmehetnénk erre, azt mondta hogy ő biztos nem jön és neki tök mindegy hogy megyek vagy sem de ha, megyek akkor már ne menjek haza...
Cheri: Hát nem tudom lányom szerintem szakítanod kéne vele...
Hailee: Dehogy is szakítok vele, én szeretem őt!
Pete: Hailee, nem bánik veled jól... te nem ezt érdemled lányom! Kiabál veled nem becsül meg téged, biztos hogy ez kell neked?
Hailee: Nem... nem ez kell nekem de, biztos változni fog még!
Cheri: Hát legyen úgy lányom... inkább, menj és készülődj a mai partyra. Tudod hogy kik lesznek ott?
Hailee: Egy pár tagot ismerek onnan, többnyire azért megyek hogy hátha sikerül valakivel egy közreműködést összehoznom mert, már nagyon régen volt zeném nem akarom cserben hagyni a rajóngóimat. Meg hát már régen voltam bulizni.
Pete: Rád is fér lányom érezd jól magad!
Hailee: Rendben, úgy lesz! Anya segítenél elkészülődni?
Cheri: Persze!
(Hailee, Cheri segítségével 1 óra alatt el is készült)
Pete: Elvigyelek a bulira?Hailee: Nem kell köszönöm, majd hívok valakit hogy vigyen el.
Cheri: Te lányom, most nézem a meghívottak listáját ki ez a Diego nevű srác?
Hailee: Diego? Nem tudom, nem ismerős a neve...
Cheri: Hát majd akkor a bulin megtudod!
Hailee: Hát remélem! Na de el is indulok, sziasztok, szeretlek titeket!
(Hailee 2 óra alatt oda is ért a buli helyszínére ahol, egy ember kivételével mindenki egy hatalmas kör asztalnál ült)
Hailee: Sziasztok srácok, sokat késtem?
Madison: Nem dehogy! Foglalj csak helyet!
Drake: Még úgyis Diegora várunk.
Hailee: Ne haragudjatok hogy megkérdezem de, ki az a Diego?
Drake: Nem tudod ki ő?
Ariana: Ő egy kemény csávó de, amúgy jó arc. Próbál mindenkinek segíteni akinek tud, ő producer, zeneszerző és énekes.
Hailee: Ohh... köszi hogy elmondtad!
Eminem: Tehetséges srác amúgy. Csodállom hogy még nem hallottál róla...
Madison: Meg azért azt se felejtünk el hogy elégge jól néz ki!
(Közben Diego is megérkezett)
Diego: Csak nem rólam volt szó?
Eminem: Dehogy is nem! *mosolygott*
Diego: Legalább valami normális témát választottatok volna. *mosolyogva mondta a többieknek* Köszönöm hogy vártatok rám!
Drake: Szerintem a lányok szemében, te vagy a normális téma.
Hailee gondolatai: Úristen ez az a srác akinek neki mentem ma... ennél rosszabb bemutatkozás nem is lehetett volna... remélem nem fogja felhozni...
Diego: Szia veled még nem találkoztam, Diego Sanchez vagyok te pedig?
Hailee: S-Szia, Hailee Steinfeld vagyok!
Diego: Mivel foglalkozol Hailee?
Hailee: Dalszerző és énekesnő vagyok.
Diego: Érdekes.
Madison: Diego tudnál nekem segíteni az egyik dalom videó klippjébe?
Diego: Sajnos nem, már bevan tervezve 3 hónappal előrre a naptáram de, mi most beszélgetni jöttünk amúgy vagy bulizni?
Drake: Na ezt már szeretem! Mindenki a táncparketre! *kiabálta*
(Diego egyből a táncparketre ment, fél órával később valaki beleütközött Diegoba)
Hailee: Ne haragudj Diego!
Diego: *mosolygott* Semmi baj de, ha legközelebb szeretnél valamit kérlek csak szólj mert, így igen fájdalmasak lesznek a beszélgetéseink. *nevetett*
Hailee: Megjegyeztem, tényleg ne haragudj!
Diego: Nem haragszom, szeretnél táncolni?
Hailee: Most hogy így kérdezed... szívesen táncolnék!
Diego: Hát akkor mire várunk?!
(Diego és Hailee 2 órán áttáncoltak míg Haileet nem hívta valaki)
Hailee: Igen?
Naill: Mivan nem jössz haza?
Hailee: Te mondtad hogy ha, eljövök ne menjek haza!
Naill: Hát ne is! *letette a telefont*
Diego: Minden rendben?
Hailee: Persze persze!
Diego: Biztos?
Hailee: Nem...
Diego: Szeretnél róla beszélni?
Hailee: Talán egy kicsit később, pasi ügy...
Diego: Ha szeretnéd ide hívhatom neked Arianat ha, jól tudom vele jóba vagy, nem?
Hailee: Azt megköszönnem!
(Diego elment megkeresni Arianat)
(Folytatás hamarosan, ha tetszett amit olvastál azt jelezd egy szavazással köszönöm a figyelmed)
(Köszönöm szépen a türelmeteket, a következő rész hosszabb és remélhetőleg jobb is lesz)
YOU ARE READING
Egy váratlan találkozás
RomanceKét huszas éveiben járó fiatal hosszas útját követhetjúk melyben van: szerelem, csalódás, megcsalás és helyenként depresszív gondolatok ha, érdekel a sztori tarts velem...