Ginny, koşarak ortak salona girdi. Septimus'un o halini çok merak ediyordu. Bir yandan da kıkırdamasını bastırmaya çalışıyordu. Erkekler yatakhanesine doğru aynı hızla koştu. Merdivenleri ikişerli üçerli çıktı.
"Sevmiyormuş beni! Sevdiği varmış! Ey Yüce Godric, Slytherin'lilere yenileydik de bu günleri görmeyeydim!"
Septimus'un sesini duyduğunda kıkırdaması arttı. Sesi takip ederek ilerledi. Geldiği odada yatağın üstünde zırlayan bir Septimus ve zırlarken sarıldığı, bu halinden memnun olmayan bir Anthony vardı. Çocuğun kahverengi gözleri yardım ve sabır dilercesine bakıyordu. Suratında öyle bir memnunsuzluk ifadesi vardı ki...
"Ah, Septimus!" dedi Septimus'u ayağa kaldırdı ve kendisi de kalktı. "Bak, Ginny. Hadi ona doğru git." dedi ve kızıla doğru çocuğu fırlattı. "Gin'ciğim ben çıkıyorum. İlk çocuğunuzun adı Anthony olmazsa belanızı -boğazını temizledi- öhm okurum." dedi odadan dışarı çıkıp, kapıyı kapatırken.
"Sepy," dedi kıkırdamasını bastırmaya çalışan Ginny. "Beni dinler misin?" dedi omzunda ağlayan çocuğun sakinleşmesi için saçlarını okşarken. "Beni neden sevmedin?" dedi acı bir ses tonu ile Septimus. "Sevdiğinden eksiğim ne? Daha az mı yakışıklıyım? Veya ona göre daha kötü biri miyim?" dedi ağlamaktan kızarmış gözleri ile. Ginny, içinden kendisine büyük bir küfür savursa da gülümsedi. "Hayır, hayır! Sen çok iyisin. Çok yakışıklısın, çok iyisin." dedi kızıl saçlı. "Eksiğin yok." diye de ekledi. "Bir insanın kendinden eksiği olması saçma zaten." diye mırıldandı.
"Ne?"Septimus'un koyu kahverengi gözlerinde sevinç ışığı görüldü. "Evet, sana aşığım. Ve seni seviyorum. It's not a joke [bu bir şaka değil.]" dedi gülümserken.
Genç adam, sevdiği kadına sarıldı. "Seni çok ama çok seviyorum. Aşığım hatta." dedi Ginny'nin kızıl saçlarının arasına öpücükler kondururken. "Bende seni çok ama çok seviyorum ve ileri derece aşığım." dedi adamın ensesinde ki saçları okşarken.
"It's not a joke -bu bir şaka değil-" dedi Septimus Shafiq.
"It's not a joke -bu bir şaka değil-." dedi sevdiği adamın sözlerini tekrarlayarak, Ginny Weasley - Shafiq.
Sonraysa dudaklarını birleştirdiler.
- The End -
Bir saatten daha kısa bir sürede bitirdiğim kitabımı okuduğunuz için teşekkürler <33
Sizleri seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It's not a joke ~Ginny Weasley
AléatoireGinelovemumarımabileribirşeydemez: Sana aşığım. It's not a joke -bu bir şaka değil