Mi is ez pontosan?

81 6 2
                                    

Mi ez?
A Shifting egy meditációs technika, amivel különböző valóságokba juthatsz el.
Eljuthatsz ezzel a technikával a kedvenc sorozatodba, filmedbe, könyvedbe, bárhova ahova szeretnél.
Eljuthatsz egy olyan alternatív valóságba ahol él az a személy/állat akit elvesztettél és látni szeretnéd.

Fontos tudni, hogy Shiftelni nem csak különböző technikákkal lehet, elég ha eldöntöd, hogy shiftelni akarsz és ha már teljesen felkészültél sikerülni is fog.
Nagyon sok tévhit kering, hogy muszáj technikákat használnod ami NEM igaz! Elég ha tudod, hogy te ezt szeretnéd és le tudod győzni a gátlásaid amik visszatartanak!

Lehet, hogy elsőre gátlásaid vannak ezzel szemben, de ne legyenek, ez egy teljesen reális dolog. Nem elég, hogy rengeteg ember használja most is, de régen is nagyon sok vallásban használták, ráadásul a tudósok is használták régen, különböző dolgok megoldására.

Fontos tudni, hogy amikor Shiftelsz NEM eshet bajod! NEM ragadhatsz abban a valóságban!

A Shiftelés egy csodálatos dolog, találkozhatsz a biztonságot nyújtó kedvenc karaktereiddel, valamint rég elvesztett szeretteiddel!

Nagyon sokan nem hisznek ebben, vagy feladják, mert nem sikerült nekik elsőre, vagy másodszorra.
Te ne tegyél így! Lehet, hogy nem fog sikerülni egy darabig, de az is lehet, hogy már elsőre fog!
Ha esetleg már próbálkozol egy ideje, de még mindig nem történt semmi sem keseredj el, gondolj arra mekkora öröm lesz benned ha egyszer sikerül! Amikor átölelheted kedvenc személyeid!
Hidd el megéri! Megéri a sok próbálkozást!
Ne hagyd, hogy bárki megfosszon ettől a csodálatos dologtól! Főleg ne a saját fejed!

Ha bármi kérdésed van kommentelj!

Reality Shifting - Minden Amit Tudnod Kell!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon