ormana gidiş

11 1 1
                                    

[ 4lü macera ] gurubundan 4 mesaj*

Nira - arkadaşlar

Nira - bi bakarmısınız

Nira - bir fikrim var

Nira - hadi ormana gidelim

[ Yiğit aktif olur ]

Yiğit - Ooo güzel fikirmiş

Nira - ee herkes aktif olsun bari onlarada soralım değilmi

Yiğit - aktif olun gençler!

[Umut ve gamze aktif olurlar]

Umut - Toplanmişiz gene gençler

Gamze - NE! Ormanmi kızım sen delirdin galiba

Nira - Neden?

Gamze - Kızım buralardaki ormanlar lanetli olarak anılır! bilmiyormusun?

Nira - al sana eğlence işte

Yiğit - Gidelim diyorsa gideriz.

Umut - Evett gidelim macera olur işte

Gamze - tamam gidelim bari

Galiba Gamzenin olacaklardan haberi vardı yada öyle hissediyordu. Gitmek istememesinin bir sebebi olması gerekiyordu, Neden böyle efsaneleri inanıyor olsunki? Bir bildiği vardı.

Ormana gitmek için hazırlanmaya başlamışlardı. Gamze gitmek istemiyordu fakat zorundaydı, Çünkü arkadaşları gidiyordu. hiçbir zaman arkadaşları tek kalmazdı Yani kısacası dörtlü olmak zorundalardı, ölene kadar. başlarına ne gelecekti belirli bile değildi  Gamze çok korkuyordu, fakat diğerleri hiçbir korku içermiyordu sanki korku duyguları yok olmuştu. fakat Gamze galiba olacakları biliyordu.

Sabah olmuştu. parkta buluştular ve ormana gittiler, ormana giriş yasaktı O yüzden gizli bir şekilde girmeye karar verdiler. çitlerden atladılar, ormana girişin yasak olmasının sebebi ormanın Sözde Lanetli olmasıydı, fakat bu olayın gerçek olduğunu veya olmadığını kimse bilmiyordu. Kısacası ormana girmişlerdi ve kalacak bir yer bulmaya çalıştılar, ormanın derinliklerini inmeye başladılar. küçük bir kulübe Evet küçük bir kulübe bulmuşlardı! ormanın derinliklerine inmeye başlayınca sesler artıyordu, Fakat bunlar insan sesi değildi veya hayvan sesi değildi. Çok Farklı şeylerin sesleriydi fakat gene de aldırmıyorlardı, en fazla ne olabilir ki değil mi..

ölüme açılan kapı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin