Hwang Felix'denSeni öpmeden ayrılmak bu dünyadan, çok acı verici. Farkındaydım o dudakların başka bedenlere dokunduğunun ama dudakların benim nefes alanımdı Hyunjin. Günlerce tek başıma uyuduğum oda da gördüğüm rüyalardan birini anlatmak istiyorum. Evimizdeydim Hyunjin. Sarılıyorduk birbirimize sımsıkı. Ben kokunda kayboluyordum. Öyle çok istedim ki gerçek olmasını öyle çok yalvardım ki Tanrı'ya beni yanına alması için. Ardından seni düşündüm Hyunjin. Şu an ne yapıyordun, ya da nasılsın? Umarım iyisindir. Belki beni merak edersen diye yazıyorum, ben kötüyüm Hyunjin. Vücuduma giren iğnelerin hesabını tutmayı çoktan bırakmıştım. Her gün bir kilo daha veriyordum ve kan kusuyordum. Üzülme ama acıtmıyor hiçbiri. Böyle yaşamayı ben seçmişken senin özlemin canımı acıtıyordu. Yazmak istediğim onlarca şey varken sadece bunları yazmak çok acı verici. Ellerim kalem ağırlığını kaldıramıyor artık. Bizi anlatan bir şarkı buldum. Onu da yazıp sonlandırıyorum her şeyi.
Seni çok seviyorum sevgilim. Mutlu bir hayat sürmen dileğiyle..
Beni yordun, dayanıyordum
Kalbimdeki kırıklara
Tükeniyordum, sabrediyordum
Başka dudaklara dokunmana
Zorlanıyordum, düşlüyordum seni
Beni sevmişsin gibi
Kalbinde birileri var
Olsun be geriye bi bak
Dön o akşama
Ağlarken öpüştüğümüz
Bu şehrin havası bozuk
Burnumda kötü kokusu
Gidişlerin
Boynuna yasla beni
Geberiyordum, kayboluyordum
Eski fotoğraflarda
Arıyordum seni, bulamıyordum
Bambaşka dudaklardaSanırım özel bölüm yazarım 🥳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adım Adım Sensizlik. (HyunLix)
FanfictionKalbinde birileri var, olsun be geriye bi bak. Dön o akşama, ağlarken öpüştüğümüz 12/08/22 13/08/22