-Kanat'tan-
''Melisa biz ayrıldık''
''Sen bensiz yapamazsın Kanat bunu ikimizde biliyoruz sen bana muhtaçsın''
Daha fazla melisayla uğraşamazdım cevap vermeden arkamı döndüm okula ilerledim. Kafam yeterince doluydu zaten yapılan kazayı ört pas etmek için çok uğraşmıştım sırf ruh hastası kardeşimin başı yanmasın diye. Bugün büyük gündü kaza geçiren kızın arkadaşları okula gelecekti. Sınıfa girdim ve çoktan geldiklerini gördüm Ekim Ayşe ve Orjinal.
''Merhaba ben Kanat okulumuza hoş geldiniz'' elini ilk uzatan orjinal oldu sebepsiz ayar olmuştum bu çocuğa daha şimdiden.
''Eyvallah ben Orjinal bunlarda Ekim ve Ayşe''
'' Memnun olduk Kanat '' konuşan taraf Ekim olmuştu insanlara konuşurken göz temasından çekinmeyen dik başlı biriydi anlaşılan.
''O kimler gelmiş Kanatçım yeni burslularla tanışmışsın.''
''Evet öyle oldu Ozan'cım . Bir sakıncası mı var.''
''Yok tabi hadi gelin size okulu gezdireyim ben''
''Gerek yok ''
''Aaa olur mu hiç öyle Ekim'cim hem kanat sıkıcıdır benimle gelmen daha iyi olur''
''Ozaan''
''Sen hep böyle cıvık mısındır'' Ekim hanım dik başlı olduğu kadar asabiymiş de
''Ozan sen git hadi arkadaşlarla ben ilgileniyorum.''
''Öyle olsun bakalım''
Ozan gittikten sonra kızları ve diğer dangalağı alıp okulu gezdirdim bir bahane bulup Ekimle yalnız kalmak istedim onunla konuşmak istediğim şeyler vardı kaleyi içten feth etmek lazım sonuçta. Sonunda isteğime ulaştım müzik odasında yalnız kalmıştık konuşan taraf o oldu.
''E neden yalnız kalmak istedin benimle''
''Onu nerden çıkardınız küçük hanım''
''Ben salak değilim sunduğun bahane çok saçmaydı evet ne istiyorsun''
''Arkadaşının başına gelen kazayı araştırdığını biliyorum istersen sana yardımcı olabilirim.''
''Sen bana nasıl yardım edebilirsin ki''
''Bunu yapanı birlikte bulabiliriz araştırmanda yardım ederim sana''
''Neden yardım ediyorsun bir şey isteyecekmişsin gibi hissediyorum''
''Hislerin kuvvetliymiş o zaman senden istediğim şey çok basit''
''Ne istiyorsun Kanat''
''Sevgilim olur musun?''
SELAMLAR İLK DEFA BİR KİTAP YAZIYORUM BU KİTABI HENÜZ YENİ POPÜLER OLMUŞ DUYBENİ DİZİSİNİN EKKAN ÇİFTİ ÜZERİNDEN YAZMAK İSTEDİM
ÇÜNKÜ DİZİYE AŞIK OLDUUMMM AŞIRI GÜZEL BİR DİZİ VE AŞIRI GÜZEL BİR ÇİFTT KİTABIM HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ BENİMLE PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM<3
VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN LÜTFENN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUKLUĞUM -EKKAN
General Fiction"Seni bir tek ben anlarım" "Artık sende beni anlamıyorsun"