2016
"Adam içeriye sızmış bir Hydra ajanıymış." Pepper elindeki telefonu kapattı. Birkaç dakika önce Fury ile konuşmuştu. Tony, Steve'i sakinleştirdikten sonra vurduğu adamı Shield'e teslim etmişti. "Bizim hasta bakıcısının buraya geleceğini öğrendiğinde onu kaçırıp yerine geçmiş. Bu arada hasta bakıcı hâlâ bizimle çalışmak istiyor, gerçekten de cesurca bir hareket."
Pepper, Tony'nin ne tepki vereceğine bakmak için kafasını kaldırdı. Tony sessizce Steve'in başucunda oturmuş onun uyuyuşunu izliyordu. İlaçlar ve yaralar Yüzbaşıyı yoruyor olmalıydı ki sarışın adam çok fazla uyuyordu. Onun dinlenmeye ihtiyacı olduğunu bildiğinden kimse de bir şey demiyordu. "Tony?" diyerek dikkati üzerine çekmeye çalıştı Pepper. "Adama bir araba göndermemi ister misin?"
Tony gözlerini Steve'in yüzünde çekmeden kafasını iki yana salladı. "Kimse gelmesin Pepper. Sen ve avukatım şirketle ilgilenin. Ben Rogers'ın yanında kalacağım." Pepper'ın itiraz edeceğini düşünüyordu fakat kadın küçük ve içten bir gülümsemeyle kafasını salladı. "Diğer türlü için rahat etmeyecek değil mi?" Tony kafasını iki yana salladığında Pepper çantasını eline aldı ve Tony'nin omuzunu hafifçe sıktı. "Aklın şirkette kalmasın. Yine de telefonunu açık tut, soracak sorularımız olabilir."
Pepper odadan çıkıp gittiğinde Tony hâlâ uyuyan adamın yüzünü izlemekle meşguldü. Birkaç defa kendisine 'izlemeyi kes artık' dese de gözleri bu emre itaat etmiyordu. Dakikalar sonra Steve gözlerini yavaş yavaş araladı ve büyük bir ciddiyetle kendisini izleyen esmer adamı gördüğünde utandı. "Beni mi izliyordun?" Kısık ve gerilmiş bir sesle sordu. Kendisini tuhaf hissediyordu ve gülümseme isteğini bastıramadı.
"Uyurken ne kadar güzel gözüktüğün hakkında hiçbir fikrin yok." Tony açık bir şekilde söyledi. Steve'in gülerek gözlerini kendi gözlerinden kaçırdığını görünce onun uykusunda hafifçe terlemiş saçlarına ellerini soktu. "Kabus mu gördün?" Steve usulca başını salladığında Tony bir nefes çekti içine. "Bunu hiç belli etmedin. Huzurlu bir uykudaymışsın gibiydi."
"Ben bir duş alsam iyi olacak." Hastaneden geldiğinde beri hiç yıkanmamıştı ve şu an kendisini çok kirli hissediyordu. Tekerlekli arabasını almak için uzanmak istedi ama bir anda yukarıya kalkmıştı. "Tony, ben gidebilirim." diyerek bırakmasını istedi fakat esmer adam çoktan banyoya girmişti. Steve'i boş küvetin içine bırakıp gözlerinin içine baktı.
"Dikişlerine dikkat etmek lazım Rogers. Ayrıca, beni yanlış anlama ama bacaklarını ve sırtını nasıl yıkıyacaksın?" Steve bir iç geçirdiğinde Tony ona yaklaştı ve adamın tişörtünü çıkarttı. Sonra pantolonunu. Steve sadece baksırı ile kaldığında Tony ellerini baksırın lastiğine koydu ve tekrardan sarışın adama baktı. "Kasıklarında morluklar olduğunu söyledi doktor. Onları da yıkarsak rahatlarsın. Baksırını çıkartabilir miyim?" Steve'in kızarmış yüzünü gördüğünde tebessüm etmeden duramadı. "Yüzbaşı bunda utanılacak bir şey yok. Ben yapmazsam yabancı bir adam yapacak bunu."
Steve onun haklı olduğunu bildiğinden "Pekala." diyebildi ve yanlardan destek alarak kalçasını havaya kaldırdı. Tony onu yormamak için hızlıca baksırı aşağıya indirdi. En başta sağ bacağı kaldırdı sonra sol bacağı. Baksırı çıkardığında diğer kıyafetlerle birlikte köşede duran kutunun içine attı ve tekrardan sarışın adamın yanına geldi. Suyu ne çok soğuk ne çok sıcak olacak şekilde açıp küvetin dolmasını bekledi. Bu sırada da Steve, Tony dışında her yere bakıyordu. Tony onun utangaç bir kişiliğe sahip olduğunu bildiğinden ses etmedi. Kendisini nasıl rahat hissedecekse öyle yapmasını istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓢𝓪𝓾𝓭𝓪𝓭𝓮 : 𝙎𝙩𝙤𝙣𝙮 𝙢𝙥𝙧𝙚𝙜
FanfictionTony ve Steve'in nefret ile başlayan ilişkileri; evli, mutlu, çocuklu olarak bitti. SGR ⚪ AES Kitapta mpreg (erkek hamileliği) bulunacaktır. Smut bulunmaktadır. 06.08.2022