Two

66 9 6
                                    

Dün gece kızlarla güzel vakit geçirmiștik ve uzun zamandır üzerimde olan yorgunluğu atmıș gibi hissediyordum. Okul, sınavlar tek bașıma ayakta durmak zorunda olmak beni yoruyordu ama dün gece olduğu gibi kızlar benim herșeyimdi tek gecede bile beni iyileștirmeyi bașarıyorlardı.

Șimdi okula gitmek için hazırlanıyordum, gömleğimi ilk 2 düğmesi açık kalacak șekilde ilikledim ve okul eteğimi üzerime geçirdim. Dizime kadar gelen çoraplarımı giyip siyah converse ayakkabılarımı de ayağıma geçirdim.
Bu sabah iștahım yoktu o yüzden bișey yemeden evden çıktım.
Havanın güzel olduğuna kendimi ikna ederek yürüyerek gitmek istedim normalde evim okula yakında olsa bile otobüsle giderdim çünkü ben üșengeç biriyim. Yolun kenarında gri beyaz tüyleri olan minik bir kedi görünce kendimi tutamayıp yanına doğru adımladım onu sevmek için eğildiğim sırada arkadan tanıdık olmayan bir ses ișitmiștim.

-Kediyi bırakıp yürümeye devam  etmezsen bay kim seni de geç kalanlar listesine alıcak.

Bu seni ne kadar ilgilendirir?
Ve ayrıca seni daha önce bizim sınıfta görmedim yeni misin?

Hayır Lalisa yeni değilim.

Sen benim ismimi nerden biliyorsun?

Bilmem nerden biliyorum?

Ciddi olucak mısın?

Hayır.

İsmini bilmediğim uzun boylu siyah saçlı oldukça yakıșıklı bu çocuğa ismimi nerden bildiğini tekrar soramadan arkasına dönüp okula doğru ilerlemiști arkasından seslenmeme rağmen durmuyordu bu neydi böyle bir adımı benim iki adımım sayılırdı resmen koșarak ona yaklașmaya bașladım ve önüne geçtim.
-Bu ne havalar ya kendini İngiltere prensi mi sanıyorsun sen?

Zaten öyleyim ben lisa.

İsmimi nerden biliyorsun ya söylesene artık daha adını bilmediğim birinin adımı bilmesi çok değișik bir his.

Demek adımı merak ettin minik kız.

Yoo ben öyle bișey mi dedim?

Bu dediğimden sonra yürümeye bașlamıștı ve bende ona ayak uydurarak yanından yürümeye bașladım

Jungkook ben, tanıștığımıza memnun oldum.

Ben hiç memnun olmadım ve ayrıca bay kim ilk dersi bizim sınıfla ișleyecek e sende bizim sınıfta olmadığına göre ilk dersimin bay kim ile olduğunu nereden biliyorsun?

lisa çok konușuyorsun

Düzgün cevap verirsen daha az konușurum

Ahh pekala minik kız.

Bay kim okul grubuna bizim sınıf ve sizin sınıfın ortak öğrenci olacak șekilde projeler alacağını yazmıș.

Hmm anladımm.

E ismimi nerd-

İsmini de grupdan gördüm oldu mu?

Oldu.

İyi, daha az konușacak olmana sevindim minim kız.

Bana minim kız demeyi keser misin?

Hayır.

Tanrım sabır diliyorum senden kimlerle uğraşıyorum ben ya.

Bișey mi dedin?

Yoo șey diyodum biraz daha yavaș yürürsek bay kim bu sefer ikimizi de geç kalanlar listesine ekliyecek.

Haklısın hadi hızlan biraz minik kız.

Bana minik kız dediği için ona kızmaya bașlayacakken kolumdan tutup koșmaya bașlamıștı yașadığım anlık șokla ilk bașta ne olduğunu anlamasam da koșmaya bașladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Joint Project Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin