Myra Hindley 23 Temmuz 1942'de, Manchester'da, şiddet yanlısı bir baba olan Bob ve ondan sürekli dayak yiyen karısı Hettie'nin kızı olarak dünyaya geliyor. 1946 yılından itibaren büyükannesi ile yaşamaya başlıyor çünkü anne ve babasının Maureen adında bir kızı daha oluyor. Myra büyükannesine güya geçici bir süre için gidiyor ancak bir türlü geri dönemiyor ve hayatının geri kalanını onunla geçiriyor. Zekası düşük değil ama ya ev işlerine yardım etmek ya da başka nedenlerle okula çok fazla devam etmiyor ve bu yüzden ancak ikinci bir sınıf liseye devam etmeye başlamaya hak kazanabiliyor.
Myra lise yıllarında en yakın arkadaşı Michael Higgins'in boğulması üzerine ağır bir depresyona giriyor. Myra Michael'ın davetini kabul edip onunla gitmiş olsa her şeyin farklı olabileceğine ve tüm bunların kendi suçu olduğuna inanıyor ve bu düşünceler Myra'yı okulu bırakmaya kadar götürüyor. Çekingen, tahsilsiz ve depresif bir genç kız olan Myra birkaç işten sonra hayatının erkeği olan Ian Brady ile tanışacağı Millwards Şirketine giriyor. Millwards'ta Myra sekreter Ian ise depo katibi olarak çalışıyor. Ian Brady 2 ocak 1938'de hiç görmediği gazeteci bir babanın ve bekar bir annenin (Margaret Stewart'ın) çocuğu olarak dünyaya geliyor. Margaret kendini Mrs. Stewart olarak tanıtıyor ve kendine Peggy denmesini istiyor. Çalışıyor ancak bebeğine bakamıyor ve Ian'ı bakabilecek birilerinin yanına vermek adına gazeteye ilan veriyor. İlanı yanıtlayan 4 çocuklu bir çift Mary - John Sloane, Ian'ı 4 aylıkken alıyor. Ancak gerçek annesi Peggy teyze olarak bir aile dostu gibi sürekli gelip gidiyor, Ian'a hediyeler alıyor. Ian 12 yaşına gelip Peggy teyze Patrick Brady ile evlenene kadar Ian her sıradan çocuk gibi - ki yaşadıkları yer Gorbals- Glascow oldukça sert bir mahalle - kavga dövüş büyüyor. Huysuz ve huzursuz, akıllı ama kendini derslerine vermeyen, suça yatkın, hayvanlara zarar veren bir çocuk. Arkadaşlarından biri Ian'ın bir kediyi canlı olarak gömüp ne kadar süre yaşayabileceğine dair testler yaptığını anlatıyor yıllar sonra.
Ian genç bir erkek olmaya adım attığında 13-16 yaşları arasında bir çok hırsızlık ve yankesicilik suçundan yakalanıyor ancak ciddi bir ceza alma durumu ilk defa karşısına çıktığında hayatını yerle bir eden bir gerçeği öğrenerek ıslah evine girmekten kurtuluyor. Hakim ancak annesi ile yaşarsa cezayı erteleyeceğini söylüyor ve Ian'ın gerçek annesiyle yani o güne kadar Peggy teyze olarak tanıdığı kadınla yolu bir kez daha kesişiyor. Ian yeni hayatına uyum sağlamaya çalışıyor. Adını Ian Stewart'tan Ian Brady'ye çeviriyor. Ancak içindeki suçlu durmuyor ve nihayet 17 yaşında soyguna ortaklık suçuyla ıslah evine koyuluyor ve bu Ian için ciddi bir değişimin ilk adımı oluyor. Ian kendini kitaplara veriyor özellikle Nazilik konusunda okudukları onu ciddi bir Nazi saplantısına itiyor. Kavgam, Suç ve Ceza başucu kitapları okuyor, Marquis de sadeise belki de yeni hayatını şekillendiren yazar.
Myra Ian'ı ilk gördüğü anda ona karşı bir çekim hissediyor ancak Ian'ın onu fark etmesi yahut onunla birlikte olmaya karar vermesi için aradan bir yıl geçmesi gerekiyor. Myra büyük görünmek için özel makyajlar tercih eden saçlarını boyayan bir kız. Ancak Ian'dan sonra saçlarını sapsarı boyatıp nazi kıyafetleri giyerek tarzını biraz değiştiriyor. Marquis de Sade, Nazi kamplarını ve işkenceleri anlatan kitaplar okuyup anlamaya çalışıyor. Pornografiyle tanışıyor ve durumdan hiç de hoşnutsuz kalmıyor. Ian ona Tanrı yok diyor ve katolik olan Myra kiliseye gitmeyi bırakıyor. Ian'la sado mazoşist oyunlar oynuyor. Kırbaçlanmaya bayılıyor, kırbaçlamayı da en az kırbaçlanmak kadar seviyor. Ian ona Grese diye hitap ediyor. (Ravensbrück, Auschwitz ve Bergen-Belsen Nazi toplama kamplarında çalışmış, en ünlü savaş suçlularından biri olarak tarihe adını yazdıran ' Belsen Sürtüğü' lakaplı Irma Grese'ye ithafen.)
7 Ekim 1965'te David Smith (Myra'nın kızkardeşinin genç eşi) isimli bir genç polise Ian Brady'nin cinayet işlediğini ve cesetin hala Ian'ın evinde merdivenlerin altında olduğunu bildiriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Çiftler
Mistério / SuspenseHem birbirine duydukları hem de cinayete duydukları aşkla birleşen kalplerin hikayeleri..